به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج و عضو هییت علمی دانشگاه در پیچ اینستاگرامی خود به بررسی وضعیت تقاطع غیر هم سطح دره مهریان یاسوج پرداخت که عینا منتشر می شود
بنام خداوند بخشنده مهربان
چند روز پیش شاهد مراسم کلنگ زنی تقاطع غیر هم سطح دره مهریان به سمت اقلید با حضور محترم مدیران ملی، استانی و نماینده محترم مردم بویراحمدودنا بودیم.
طی بررسی های که به جهت اهمیت مساله توسط اینجانب صورت گرفت، به دو نکته بسیار مهم و اساسی رسیدم که ان شاالله توجه به آنها یقینا در فرایند کار، موثر واقع شده و راهگشا باشد.
لذا خدمت مسئولانی که دستی بر آتش دارند و کاری از دست آنها بر می آید این نکات را یادآور می شوم :
۱_ با توجه به اینکه جاده خوزستان به یاسوج و آزاد راه اصفهان به شیراز که حوالی منطقه دژکرد، جاده یاسوج به اقلید را قطع می کند، در آینده نزدیک افتتاح میشود، به طور حتم این مسیر به زودی از اهمیت حیاتی برخوردار شده و به نوعی نقش بسیار اساسی به عنوان یکی از کریدورهای مهم کشور را می تواند عهده دار شود.
بخش زیادی از بار ترافیکی جنوب، جنوب غربی به شمال، مرکز، شمال شرقی و شمال غربی کشور و بالعکس، به دلیل اتصال جاده خوزستان به جاده فعلی یاسوج _ اصفهان است که باید به اجبار از طریق اتصال جاده اصفهان به سی سخت از طریق دره مهریان به محل مذکور (کلنگ زنی شده)، یعنی تقاطع غیرهمسطح منتقل شود.
پس نیاز مبرمی وجود دارد که محل کلنگ زنی شده، جهت پیش بینی این اتصال، دقیق و با وسواس بیشتری مورد مطالعه قرار گیرد تا در آینده نزدیک به بن بست جدی برخورد نشود.
۲_ این حلقه ارتباطی از محل کلنگ زنی شده تا اتصال آزاد راه شیراز _اصفهان در منطقه دژکرد، یعنی جاده ی فعلی، این جاده ای خارج از استاندارد و با پیچ و خم و شیب های غیرمتعارف ولی با مسافتی کوتاه و حجم عملیاتی کم، حتماً باید یا از طریق اعتبارات دولتی یا از طریق بخش خصوصی مورد مطالعه، بازسازی و تعریض مناسب، مطابق با استانداردهای تعریف شده قرار گیرد.
از طرفی جای بسی تاسف است که وزیر محترم راه، در مراسم کلنگ زنی و در حضور مسئولین، اظهار داشتند که این طرح یعنی ادامه آن به سمت دژکرد، توجیه اقتصادی ندارد!
نگرانی در این اظهار نظر زمانی دو چندان میشود که جناب وزیر، در این زمینه هیچ گونه اطلاعات، اشراف و تسلطی نداشته و احتمالا حتی اطلاعات لازم اولیه را نیز از مدیران مربوطه دریافت ننموده که ضریب تردد یا بار ترافیکی جاده های فعلی که از طریق مسیر اصفهان، شیراز، بابامبدان و همین مسیر صورت میگیرد و یا اینکه با بازگشایی جاده مورد اشاره که همه در این مسیر متمرکز میشوند، چه بار ترافیکی عظیم و سنگینی در این منطقه ایجاد خواهد کرد و در بار ترافیکی و ترانزیتی کشور و همچنین پایین آوردن هزینه های مختلف چقدر تأثیرگذار است.
از این رو از مسئولین محترم امر و دیگر دلسوزان تصمیم گیر انتظار می رود در راستای منافع مردم, در این خصوص دقت نظر کافی و توجه لازم را داشته باشند تا در آینده هزینه های دوباره کاری، اتلاف وقت و از دست دادن فرصتها را نداشته باشیم.
چنانچه همه مستحضرید، استان ما فرسنگ ها از توسعه ای که شایسته و بایسته است عقب افتاده و دیگر تاب اشتباهات و سهل انگاری هایی از این دست را ندارد.
چه بسا اجرای کارشناسی شده و دقیق این طرح، در توسعه استان نقش بسیار اساسی خواهد داشت.
محمد بهرامی
۲۹ مهرماه ۱۳۹۹
💙
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
درود بر دلسوز مردم
💙
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
درود بر دکتر بهرامی
حامد
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
دفاع از حقوق مردم از اهم واجبات است
بهادران
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
الحق و الانصاف دکتر بهرامی حقایق را بیان کردن
علیرضاافشون
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
عرض ادب و احترام خدمت سردار سازندگی یاسوج بنیانگذار پایتخت طبیعت ایران .این شهر نیازمند دیدگاه توسعه نگرانه ای با دید و افق گسترده دارد که متاسفانه بیشتر مدیران این شهر این دیدگاه و علم را ندارند
پژمان رستگار تلزالی
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
من به عنوان یک جوان تحصیل کرده که هیچ خط فکری را بهش دامن نمیزنم میتوانم اذعان کنم ما لیاقت دکتر بهرامی را نداشتیم و ظرفیتی که میتوانستیم به فرصت میدل کنیم با حساب کتاب های نارس و تحجر عشیره ای به باد صبگاهی سپردیم…دکتر محمد بهرامی یک اندیشست
مهندس
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
راه ها شریان های اصلی برای تجارت و حمل بار هستند و قطعا نقاطی که در مسیر راه های اصلی قرار میگیرند خود به خود در مسیر توسعه قرار میگیرند استان ما هم از این امر مستثنا نیست و اگر ما خواهان توسعه و خروج از بن بست و عدم توسعه یافتگی هستیم باید به کلیدپر شمال جنوب و سایر راه های اصلی وصل بشویم
درود بر جناب آقای دکتر بهرامی که چه ریز بینانه به این موضوع پرداختند امید است روزی برسد که این فرد متخصص و.توانمند در جایگاه نمایندگی مجلس قرار گیرد و زمینه رشد راه ها و توسعه استان و شهرستان ها را فراهم بنماید
علي
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
اگر نماینده ما هم نماینده ای با جربزه بود اونجا باید جواب وزیر رو میداد
سجاد
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
ای کاش نماینده ای داشتیم که بتونه از حقمون دفاع کنه
فرهاد
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
دکتر بهرامی همانند دوران شهرداری هنوز به فکر ما مردمی لیاقتت را نداشتیم صد افسوس
افشین
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
درود بر پدر پایتخت طبیعت.متخصص کارهای عمرانی
بهرامی
تاریخ : ۳۰ - مهر - ۱۳۹۹
یکی نیگه محمد عامو بشین تا ریمونه سه نکردیه ی روزی ی پستی داشتی هنوز ک هنوز شهرداری هی بدهکاریل بازیکنلته ایه …چته ول نیکنی د بعد اوسو تا الان نه پستی داشتیه ن مقامی ..ک وتچه چی مردمداری تا زندگیشونه کنه سرت من لاکخت بو تا هونه اغانه بی ابرو نکردی …البته و یو بیشتر بی ابرو نکردیه
حسن
تاریخ : ۱ - آبان - ۱۳۹۹
هونه آغا دست بردار نیست،این قهرمان شما کلی زمین تو سررود شمالی براتون گرون کرد،الانم پیمونکارای هونه آغا شروع کردن به جوسازی.عامو مملکت دیگه پولی توش نیست،زور الکی نزنید
ناشناس
تاریخ : ۱ - آبان - ۱۳۹۹
درود برشرفت وتعصبت . جناب دکتر تعصب زادگاهی در وجود شماست احست بر این چشم انداز۱۰۰ساله احسنت برشما برادر دلسوز وزحمت کش
روشنفکر
تاریخ : ۱ - آبان - ۱۳۹۹
فکرت را بیار بالاتر مثل اینکه نمیتونی جمله فارسی هم بنویسی مگه مدرکتو بلهزار گرفته ای
شاپور
تاریخ : ۲ - آبان - ۱۳۹۹
درود بر دکتر بهرامی
نکات شما کاملا دقیق و مهندسی بررسی شده
Rozella
تاریخ : ۲ - آبان - ۱۳۹۹
استان فرسنگ هاباتوسعه فاصله دارد/پیش بینی
اتصال یکی از بزرگترین کریدور کشور در تقاطع
غیر هم سطح دره مهریان یاسوج اندیشیده شود/انتقاد جدی از وزیر راه برای
یک اظهارنظر | فریاد جنوب | فریادجنوب
https://enews.eller.arizona.edu/t.aspx?S=7&ID=2261&NL=1449&N=2196&SI=286609&url=https://ringkas.kemdikbud.go.id/dominoqq
Feel free to surf to my web site – bandarq
Velma
تاریخ : ۱۵ - اسفند - ۱۳۹۹
استان فرسنگ هاباتوسعه فاصله دارد/پیش بینی اتصال
یکی از بزرگترین کریدور کشور در تقاطع غیر
هم سطح دره مهریان یاسوج اندیشیده شود/انتقاد جدی از وزیر راه
برای یک اظهارنظر | فریاد جنوب |
فریادجنوب https://fb.watch/2Im2wpopjl/
my homepage – Nonton dan Download Film Mariposa (2020) Full Movie