استقبال مردم از پروازهای فرودگاه یاسوج
استقبال مردم از پروازهای فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج از استقبال خوب مردم یاسوج از پروازهای شرکت ماهان در این فرودگاه خبرداد. «علی محسنیان» در گفت‌وگو با خبرنگاران  در خصوص استقبال مردم از پرواز “تهران- یاسوج” و بلعکس روز دوشنبه، یکم بهمن ماه افزود: استقبال خوب مردم از پروازهای ماهان در روز دوشنبه یکم بهمن ماه بطوری بود که 53 نفر […]

مدیر فرودگاه یاسوج از استقبال خوب مردم یاسوج از پروازهای شرکت ماهان در این فرودگاه خبرداد.

«علی محسنیان» در گفت‌وگو با خبرنگاران  در خصوص استقبال مردم از پرواز “تهران- یاسوج” و بلعکس روز دوشنبه، یکم بهمن ماه افزود: استقبال خوب مردم از پروازهای ماهان در روز دوشنبه یکم بهمن ماه بطوری بود که 53 نفر ورودی(از تهران- یاسوج) و 86نفر خروجی (از یاسوج- تهران) بوده است.

وی اظهارکرد: طی این استقبال خوب بیش از ٩٠درصد صندلی‌های پرواز”یاسوج- تهران” پر شد.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: استمرار و توسعه این پروازها منوط میزان استقبال مردم، ادارات، سازمانها و دستگاههای دولتی خواهد شود.

محسنیان اضافه کرد: همه تجهیزات و امکانات متناسب عملیاتی مورد نیاز در فرودگاه یاسوج به خوبی فراهم شده و این فرودگاه هیچ کمبودی بابت تجهیزات ندارد.

به گزارش فریاد جنوب ، پروازهای”تهران – یاسوج” و بلعکس فعلا دو روز در هفته(دوشنبه و جمعه) از تهران به مقصد فرودگاه یاسوج و بالعکس انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که این پروازها روزهای دوشنبه ساعت 12 و 10 دقیقه از تهران و 14 و 10دقیقه از یاسوج و روزهای جمعه ساعت 7 و 50 دقیقه صبح از تهران و 9 و 40 دقیقه از یاسوج به سمت تهران خواهد بود