استقبال گسترده یاسوجی ها ازنمایشگاه گل وگیاهان دارویی
استقبال گسترده یاسوجی ها ازنمایشگاه گل وگیاهان دارویی
بابک درست افزود: این نمایشگاه در حوزه گل و گیاه، گل‌های آپارتمانی و دارویی به همراه غرفه‌های خوراکی‌های محلی، گیاهان دارویی و عرقیات برگزار شده است وتعداد گونه‌های گیاهی موجود در این نمایشگاه ۱۵۰ نوع است ، نمایشگاه تا روز۲۶دی ماه سال جاری از ساعت ۱۵ عصرالی ۲۱شب وروز جمعه ازساعت ۱۰صبح الی ۲۱شب دایر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد به فریادجنوب گفت: نمایشگاه گل و گیاهان دارویی از ۱۳ استان کشور در مصلی شهر یاسوج برپا شده است.

بابک درست افزود: این نمایشگاه در حوزه گل و گیاه، گل‌های آپارتمانی و دارویی ، گیاهان دارویی و عرقیات برگزار شده است.
وی اظهار داشت: تعداد گونه‌های گیاهی موجود در این نمایشگاه ۱۵۰ نوع است و  نمایشگاه تا روز۲۶دی ماه سال جاری از ساعت ۱۵ عصرالی ۲۱شب وروز جمعه ازساعت ۱۰صبح الی ۲۱شب دایر خواهد بود.
درست، برقراری ارتباط بین تولیدکننده با مصرف کنندگان، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان، ایجاد فضا برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.
وی ابراز کرد: شرکت کنندگان از استان‌های مازندران،فارس ، کرمان ، همدان ،اصفهان، اردبیل، گیلان، سمنان، تهران و البرز محصولات و تولیدات خود را ۲۵ درصد کمتر از قیمت بازار به معرض فروش گذاشته‌اند وتا ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ این نمایشگاه دایر می باشد

در این نمایشگاه انواع گیاهان دارویی، عرقیات و گل‌های زینتی و آپارتمانی هم عرضه می‌شود