اظهار نظرسید ” باقر موسوی” درباره انتخاب گزینه نهایی اصلاح طلبان ” بویراحمد و دنا
اظهار نظرسید ” باقر موسوی” درباره انتخاب گزینه نهایی اصلاح طلبان ” بویراحمد و دنا

سید باقر موسوی با بیان اینکه هنوز فرصت لازم برای صحبت با ایشان را در این خصوص نداشته ام گفت : بزودی با زارعی در این خصوص صحبت خواهم کرد و پس از صحبت با او و بررسی شرایط ومشورت با دوستان گزینه نهایی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا را معرفی خواهیم کرد پایگاه تحلیلی […]

سید باقر موسوی با بیان اینکه هنوز فرصت لازم برای صحبت با ایشان را در این خصوص نداشته ام گفت : بزودی با زارعی در این خصوص صحبت خواهم کرد و پس از صحبت با او و بررسی شرایط ومشورت با دوستان گزینه نهایی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا را معرفی خواهیم کرد
پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوبfaryadejonoob.ir
 نماینده اسبق ” بویراحمد و دنا ” از بررسی شرایط کاندیداهای اصلاح طلب “بویراحمد و دنا ” خبر  داد‌.

سید ” باقر موسوی ”  با بیان این مطلب گفت : شرایط کاندیداهای اصلاح طلب حوزه انتخابیه ” بویراحمد و دنا ” در حال نهایی شدن است و بزودی گزینه نهایی به مردم اعلام خواهد شد .

وی با اشاره به حضور و فعالیت تعدادی از کاندیداهای اصلاح‌طلب در حوزه انتخابیه “بویراحمد و دنا ” افزود : سعی می کنیم با توجه به جمیع جوانب بهترین گزینه را انتخاب و به مردم اعلام نماییم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که‌ آیا آقای “زارعی ” نماینده فعلی بویراحمد و دنا هم در میان گزینه های مدنظر شما وجود دارد یا خیر ؟ تصریح کرد: آقای زارعی باید مشخص کند که آیا می خواهد بصورت مستقل و منفرد وارد انتخابات شود یا با مجموعه دوستان اصلاح طلب هماهنگ باشد و آیا او قصد دارد مجددا کاندیدا شود یا خیر ؟

موسوی با بیان اینکه هنوز فرصت لازم برای صحبت با ایشان را در این خصوص نداشته ام گفت : بزودی با زارعی در این خصوص صحبت خواهم کرد و پس از صحبت با او و بررسی شرایط و مشورت با دوستان گزینه نهایی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا را معرفی خواهیم کرد.

نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس در پاسخ به اینکه احتمال اینکه مجددا از زارعی حمایت کنید وجود دارد یا خیر ؟ تاکید‌کرد : وضعیت حضور یا عدم حضور  در انتخابات و هماهنگی با دوستان اصلاح طلبان از سوی ایشان هنوز مشخص نشده و باید‌ با او صحبت کنیم ببینیم برنامه اش برای انتخابات چه خواهد بود .

موسوی درباره اینکه گفته می شود گزینه نهایی شما آقای ” ایزدپناه ” است‌  ,گفت : گزینه نهایی اصلاح طلبان  هنوز مشخص نشده هرچند که آقای ایزدپناه و تعداد دیگری از دوستان از گزینه های مدنظر برای انتخاب گزینه نهایی هستند ولی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم .

این فعال سیاسی تاکید کرد‌: گزینه نهایی بزودی اعلام می شود .

گفته می شود اصلاح طلبان‌ بویراحمد و دنا قصد دارند از میان آقایان ” بهرامی. ایزدپناه، وکیلی و  فروزان ” یکی را بعنوان کاندیدای نهایی این حوزه انتخابیه معرفی نمایند.

پیش تر اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا دکتر ” فرخیانی ” را بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان معرفی کرده بودند هرچند که “روشنفکر” به این تصمیم اعتنایی نکرده و مستقلا وارد انتخابات شده است