اعتراف تلخ مدیرکل خطاب به مدیران آموزش وپرورش :شماراسیاسی انتخاب کردم،اما کار سیاسی از شما نمی خواهم
اعتراف تلخ مدیرکل خطاب به مدیران آموزش وپرورش :شماراسیاسی انتخاب کردم،اما کار سیاسی از شما نمی خواهم
به گزارش”فریادجنوب” ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست مدیران شهرستان های مناطق گرمسیری استان خطاب به آنها گفت : سیاسی شما را انتخاب کردم اما کار سیاسی از شما نمی خواهم و اگر بنا باشد همه ما کار سیاسی انجام دهیم دیگر آن حرمت انسانیت کجا خواهد رفت .

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست مدیران شهرستان های مناطق گرمسیری استان خطاب به آنها گفت :سیاسی شما را انتخاب کردم اما کار سیاسی از شما نمی خواهم. 

به گزارش“فربادجنوب” از چرام ؛جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل ؛مدیران و روسای آموزش و‌پرورش ؛معاونین پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع و آموزشی شهرستان های گچساران؛کهگیلویه؛لنده؛بهمئی؛باشت ؛لنده ؛دیشموک و چاروسا به میزبانی آموزش و‌پرورش شهرستان چرام باحضور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه روزپنج شنبه (۱۴۰۰٫۶/۲۴)برگزار شد.

حسنعلی عزتخواه مدیرکل آموزش و و‌پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید خطاب به مدیران گفت : سراغ برنامه ها بروید و مانور خوبی در بازگشایی مدارس داشته باشید و امیدواریم روند برگزاری در همه مناطق به نحو مطلوب برگزار روند قابل تقدیر باشد. 

وی افزود: سعی کنید در بازگشایی مدارس از ظرفیت سیاسیون و معتمدین و ائمه جمعه استفاده کنید.

عزتخواه با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس بیان کرد: مهرماه ادغامی از خون و قلم است و اول در مورد هفته دفاع مقدس صحبت کنید بعد در مورد مهرماه و ما باید قدردان گذشتگان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خطاب به مدیران مناطق در این نشست گفت : مدیر بدون آزمون انتخاب نکنید و دردسر هم برای خودتان درست نکنید.

وی در خصوص مصاحبه های مدیران مناطق با رسانه ها توصیه کرد؛ در رابطه با موضوعات کشوری مثل رتبه بندی با رسانه ها مصاحبه نکنید چرا که بعضی خبرنگاران دنبال سوژه هستند اگر بگویند نمی دانم بدجلوه می شود و اگر بگویند‌و انجام نشود طور دیگری برداشت می شود.

اولین مدیرکل آموزش و‌پرورش کهگیلویه و بویراحمد در دولت سید ابراهیم رئیسی در خصوص مصاحبه های خودش هم گفت:  مصاحبه ها و سوالات باید در حوزه کاری خودمان باشد در غیر این حیطه باشد سوال نکنید و سعی کنید سوالات در حد خودمان باشد.

وی گفت: مدیریت بیاباشد نه مدیریت برو چرا که فصل مدیریت برو تمام شد و نمی تواند خالق خوبی ها باشد.

وی با تقدیر از فعالیت همه فرهنگیان در دوران کرونا و یاد و گرامیداشت خاطره سرکار خانم نظری بیان کرد : در روستای تلوندی سرفاریاب یک مدرسه به یاد و نام این بانوی فرهنگی فداکار ساخته می شود.

به گزارش”فریادجنوب” ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست مدیران شهرستان های مناطق گرمسیری استان خطاب به آنها گفت : سیاسی شما را انتخاب کردم اما کار سیاسی از شما نمی خواهم و اگر بنا باشد همه ما کار سیاسی انجام دهیم دیگر آن حرمت انسانیت کجا خواهد رفت .

وی افزود: ما در سند تحول بنیادین از سه تا هویت صحبت می کنیم؛ هویت اسلامی؛ایرانی و انسانی این سه تا هویت در آموزش و پرورش باید محفوظ شود‌. 

عزتخواه گفت: گاهی مخالفان ما برای ما ارزشمندتر از دوستانمان هستند آنها ما را نقد می کنند تا ما محکم تر شویم قدردان نقدهای سازنده و منصفانه باشیم و به استقبال آنها برویم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نشست دیروز خود با نمایندگان استان در مجلس شورای گفت : من با این عزیزان صحبت کردم و گفتم من برای شما رئیس کاشتم اما از این به بعد باید اختیار را دست خودم بگذارید هر کجا لازم بود عزل کنم که یک جمله مشترک در فرمایش همه آنها بود و گفتند انصافا ما وظیفه را انجام دادیم اما اگر با سند عزل کنید ما هم استقبال می کنیم.

عزتخواه خطاب به مدیران و روسای مناطق آموزش و پرورش گفت : من از این لحظه خواهش برادرانه دارم وارد کار شوید همانطور که ما داریم گذشتگان را نقد می کنیم ؛آیندگان هم ما را نقد می کنند سعی کنید در ترازوی تاریخ روسفید باشید.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تغییر مدیران مدارس و کسانی که قبلا با آزمون انتخاب شدند و الان عزل شدند بیان کرد:مدیران متفاوت هستند و باید وفادار باشیم و  تغییر به وجود بیاید .

وی افزود: آموزش و پرورش را به تنگناهای خبری نبریم چرا که تغییر و تحول طبیعی هست.

به گزارش”فربادجنوب”؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت :وزیرمحترم به جد دنبال هستند و متناسب با فرمایشات گفتند در سریعترین زمان ممکن باید پرداخت شود و انشاالله به زودی تحقق پیدا کند.

 

  • منبع خبر : صبح خرد