اعزام تبم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد جهت پوشش امدادی سانحه انفجار و آتش سوزی پمپ گاز در یاسوج
اعزام تبم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد جهت پوشش امدادی سانحه انفجار و آتش سوزی پمپ گاز در یاسوج
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگبلویه و بویراحمد گفت: با اعزام ۵ خودروی امدادی و ۲۰ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به سانحه انفجار و آتش سوزی پمپ گاز در یاسوج امدادرسانی شد.

بی نام ۴۷۶۳۴۵ بی نام:
محمد مظفری معاون امداد و نجات این جمعیت در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امداد رسانی سانحه انفجار و آتش سوزی پمپ گاز در یاسوج با اعزام پنج خودروی امدادی و بیست نفر نیروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی تماس تلفنی مردمی مبنی بر وقوع حادثه انفجار و آتش سوزی در محل پمپ گاز واقع در بنسنجان و با توجه به نزدیکی محل حادثه به جمعه بازار یاسوج که محل رفت وآمد و تجمع جمع کثیری از مردم این شهر بوده است.
وی گفت:نسبت به حساسیت و خطر پذیری محل سانحه بلافاصله چهار تیم پنج نفره با استفاده از دو دستگاه آمبولانس و سه خودروی امدادی به محل اعزام شدند و در کنار دستگاههای امدادی دیگر نظیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی، شرکت گاز ،آتش نشانی و نیروی انتظامی حادثه را پوشش دادند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این حادثه یک مصدوم سر و پایی داشت که امدادرسانی شد
مظفری ادامه داد: در این سانحه هیچ گونه خسارت جانی واقع نشد و با اقدام به موقع پرسنل خدوم آتش نشانی کمتر از ۵ دقیقه آتش سوزی مهار شد و مراحل ایمن سازی و خنک سازی نیز انجام شد.


انتهای پیام

  • نویسنده : ندانعمتی
  • منبع خبر : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد