اعزام تیم خردسالان هندبال کهگیلویه و بویراحمد به چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور | پیروزی نماینده استان در سه بازی اول
اعزام تیم خردسالان هندبال کهگیلویه و بویراحمد به چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور | پیروزی نماینده استان در سه بازی اول
تیم خردسالان هندبال فرازبام خائیز دهدشت همانند سالهای گذشته امسال هم به عنوان نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد عازم رقابت‌های کشوری استعدادهای برتر شد.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، چهارمین دوره مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور بخش پسران از تاریخ ۱۷ الی ۲۴ شهریور ماه امسال به میزبانی استان خراسان رضوی و شهر مشهد در حال برگزاری است و تیم خردسالان فرازبام خائیز دهدشت همانند دوره های گذشته، امسال هم به عنوان نماینده استان راهی این دوره از رقابت‌ها شد.

برپایه این گزارش تیم فراز بام خائیز دهدشت به نمایندگی از هندبال کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷ در دومین رقابتهای المپیاد استعداد های برتر کشور اعزام شد و با افتخار خود را به عنوان مدعی قهرمانی در آن دوره از رقابت‌ها نشان داد.

در همین راستا مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۵ نسلی جدید از خردسالان فراز بام خائیز به نمایندگی از کهگیلویه و بویراحمد عازم سومین دوره از مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور در استان اصفهان شهرستان مبارکه شد و با مربیگری مهدی آزاد منجیری موفق شد در تاریخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ با اقتدار برای دومین بار در مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور بر بام هندبال ایران در رده های پایه قرار بگیرد.

امسال و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۷ برای چهارمین بار نسلی جدید از خردسالان این باشگاه در رده های پایه با مربیگری اسماعیل ثناخواه عازم چهارمین دوره از مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور به میزبانی استان خراسان شدند تا باری دیگر این قهرمانی ها تکرار شود و بتوانیم به ورزش کشور ثابت کنیم استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند سیاست های خوبی را در هندبال ایران داشته باشد.

بر اساس این گزارش، نماینده استان در این مسابقات در گروه A با تیم های مازندران، یزد، مرکزی، بوشهر و فارس هم گروه شده و در بازی اول خود روز شنبه ۱۸ شهریور ماه مقابل نماینده استان مرکزی در مرحله گروهی توانست با نتیجه قاطع ۲۳ بر ۶ حریف خود را شکست دهد.

در بازی دوم نماینده پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد توانست نماینده استان یزد را با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ شکست دهد.

نماینده مقتدر کهگیلویه و بویراحمد در سومین بازی خود امروز و از ساعت ۱۵:۰۰ با نماینده استان مازندران دیدار کرد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ از سد این تیم عبور کند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی