اعزام تیم های پیشرو و ارزیاب هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد به مناطق محروم استان کرمان در طرح نذر آب ۴
اعزام تیم های پیشرو و ارزیاب هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد به مناطق محروم استان کرمان در طرح نذر آب ۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمدگفت:طرح "نذر آب ۴" از ابتدای تیر تا پایان شهریور ماه اجرا می‌شود، ادامه داد: طبق ارزیابی های انجام شده و هماهنگی های بعمل آمده، تیمهای پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در شهرستان نرماشیر استان کرمان به منظور ارائه خدمات درمانی و معیشتی مستقر می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب؛جهان بین گفت:ازتاریخ ۱۴ تیرماه تیم های پیشرو ورازیاب به روستاهای محروم شهرستان نرماشیر در استان کرمان عزام شده اند ودر حال انجام جمع آوری اطلاعات و نیازمندیهای مناطق خشکسالی زده مذکور می باشند و تیم های بهداشتی، درمانی و معیشتی هلال احمر استان نیز به زودی جهت اجرای طرح ملی نذر آب 4 ، به مناطق محروم استان کرمان عزیمت خواهدنمود.

جهان بین افزود: با توجه به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در 15 شهرستان، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان که دچار مشکل کم آبی هستند و در راستای ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوار‌های این مناطق محروم، تیم های هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد امسال جهت کمک رسانی به آسیب پذیرترین مناطق محروم و بحرانی استان کرمان اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طرح “نذر آب ۴” از ابتدای تیر تا پایان شهریور ماه اجرا می‌شود، ادامه داد: طبق ارزیابی های انجام شده و هماهنگی های بعمل آمده، تیمهای پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در شهرستان نرماشیر استان کرمان به منظور ارائه خدمات درمانی و معیشتی مستقر می شوند.

جهان بین بیان داشت : در زمینه زیستی، بسته های معیشتی، بهداشتی، لوازم تحریر، اسباب بازی، آب معدنی و آرد جهت پخت نان از اولویت های منطقه می‌باشد که امسال با فراخوان عمومی از همه مردم نوعدوست و همچنین هم استانی های سخاوتمند و نجیب دعوت می شود تا با اهدای کمکهای خود همچون سنوات گذشته به یاری هموطنان عزیز خود بشتابند.

سامانه‌ #۷۲۴* و شماره حساب ۵۲۲۳۵۲۲۳۱۹(بانک ملت) راه ارتباطی سازمان داوطلبان و جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مجریان این طرح و شما مردم عزیز ایران است برای واریز مهرتان.
شماره کارت کمکهای نقدی:
۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۵۰۸۰۳۸ بانک ملت

ع

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب