اعلام آمادگی انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج برای برگزاری مناظره بین کاندیداهای بویراحمد و دنا
اعلام آمادگی انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج برای برگزاری مناظره بین کاندیداهای بویراحمد و دنا
در اين راستا انجمن اسلامي دانشجويان پيرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامي واحد ياسوج با توجه به اعلام آمادگي دکتر محمد بهرامی اين بستر را براي مناظره ميان ایشان و دیگر کاندیداها مهیا می‌سازد و از آنان دعوت به عمل می‌آورد و منتظر پاسخی از سوی سایر کاندیداها تا پایان وقت امروز جهت پذیرش یا عدم پذیرش این دعوت خواهد بود.

فریاد جنوب؛به دنبال اعلام محمد بهرامی یکی از کاندیدا های مطرح انتخابات بویراحمد و دنا انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد یاسوج در بیانیه ای اعلام کرد آمادگی دارد در محیطی آرام و دانشجویی این مناظره را بین کاندیدا های این حوزه برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،متن این بیانیه بدیدن شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم..
«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»
(خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها سرنوشت خود را تغییر دهند.)«سوره مبارکه رعد آیه ١١»

با عنایت به موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و قرار گرفتن در این برهه زمانی خاص که کشور با مشکلات عدیده ای روبروست ، نیاز مبرم به تغییر اساسی در تمامی ابعاد (سیاسی،فرهنگی،اقتصادی و….)خواهیم داشت که لازمه ی آن انتخاب اصلح و جایگزینی شایسته سالاری به جای معامله اندیشه و قوم گرایی می باشد.
بنابراین رسالت جنبش دانشجویی افزایش آگاهی (سیاسی،اجتماعی و…..) و همچنین شفاف سازی این مهم برای عامه مردم بالاخص قشر جوان و دانشجوست.

در این راستا انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با توجه به اعلام آمادگی دکتر محمد بهرامی این بستر را برای مناظره میان ایشان و دیگر کاندیداها مهیا می‌سازد و از آنان دعوت به عمل می‌آورد و منتظر پاسخی از سوی سایر کاندیداها تا پایان وقت امروز جهت پذیرش یا عدم پذیرش این دعوت خواهد بود

امید است با انتخاب مجلسی کارامد و توانمند کشور را به سوی توسعه و پیشرفت سوق دهیم ؛کما اینکه وظیفه ما صرفا انتخاب،جهت امور منطقه ای نیست بلکه به طرق اولیٰ امور فرا منطقه ای و فرا ملی هم خواهد بود.

امین گلستانی
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج

  • نویسنده : میر امید