افتتاح سه پروژه بهداشت و درمان در بخش لوداب (+تصاویر) / کناری: خدمات نظام به مناطق محروم بر هیچ‌کس پوشیده نیست
افتتاح سه پروژه بهداشت و درمان در بخش لوداب (+تصاویر) / کناری: خدمات نظام به مناطق محروم بر هیچ‌کس پوشیده نیست

با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، شاهرخ کنار فرماندار بویراحمد، مدیرعامل بانک تجارت استان و تعدادی از مسوولان استانی و شهرستانی و مجمع خیرین سلامت سه پروژه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد در بخش لوداب افتتاح و به بهره‌برداری رسید. سه پروژه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد با حضور نماینده بویراحمد […]

با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، شاهرخ کنار فرماندار بویراحمد، مدیرعامل بانک تجارت استان و تعدادی از مسوولان استانی و شهرستانی و مجمع خیرین سلامت سه پروژه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد در بخش لوداب افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سه پروژه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد با حضور نماینده بویراحمد و دنا، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، ده‌محسنی مدیر امور شعب بانک تجارت استان و جمعی از هیئت رئیسه مجمع خیرین سلامت و تعدادی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این آئین با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم‌سالاری دینی است و خدمات این نظام به مناطق محروم بر هیچ کس پوشیده نیست.

کناری در ادامه با تبریک هفته سلامت به عرصه سلامت و بهداشت بیان کرد: سه پروژه بهداشت و درمان در بخش لوداب به بهره‌برداری رسید و در اختیار مردم فهیم این منطقه قرار گرفت.

وی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: خانه بهداشت آبچندارگلال با مساحت ۱۵۰ مترمربع و زیربنای ۸۴ مترمربع و اعتبار ۱۰۲ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح تحول سلامت افتتاح شد.

فرماندار بویراحمد گفت: همچنین خانه بهداشت حیدرآباد علیا بخش لوداب با مساحت ۱۵۰ متر مربع و زیربنای ۱۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان و از محل اعتبار طرح تحول سلامت افتتاح شد.

وی افزود: پروژه زیست پزشک چین نیز با مساحت۱۵۰ مترمربع و زیربنا ۹۰ مترمربع و با اعتبار ۱۴۱ میلیون تومان به بهر‌ه‌برداری رسید.

مدیرعامل بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با بیان اینکه این بانک در حوزه‌های اجتماعی نیز اقدامات شایسته‌ای انجام داده است، اظهار کرد: پروژه خانه بهداشت حیدرآباد علیا با مشارکت بانک تجارت احداث شد.

وی گفت: این بانک همچنین یک باب مدرسه در منطقه سپیدان بویراحمد در حال احداث دارد.