سهم شهرستان دنادر افتتاحیه وکلنگ زنی ۳۷طرح   به مناسبت دهه فجر۹۷
سهم شهرستان دنادر افتتاحیه وکلنگ زنی ۳۷طرح   به مناسبت دهه فجر۹۷

به گزارش فریادجنوب  ، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت :به مناسبت دهه فجر امسال ۳۸ طرح در شهرستان دنا با بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ زنی شد.غلام محمد زارعی گفت : از مجموع ۳۸طرح دهه فجر شهرستان دنا چند طرح […]

به گزارش فریادجنوب  ، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت :به مناسبت دهه فجر امسال ۳۸ طرح در شهرستان دنا با بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ زنی شد.
غلام محمد زارعی گفت : از مجموع ۳۸طرح دهه فجر شهرستان دنا چند طرح به نمایندگی از مجموع طرح ها کلنگ زنی و یا افتتاح شد .
زارعی گفت:
طرح گل رز صدفی شاخه بریده سبز کوه سی سخت با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با اشتغال زایی ۵ نفر به بهره برداری رسید .

وی بیان کرد: اجرای طرح بهبود، جدول گذاری و کانال هدایت سیلاب شهر پاتاوه با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاحی در دهه فجر امسال شهرستان دنا بود.

زارعی در ادامه بیان کرد :
آبیاری قطره‌ای در روستای امیرآباد،با مساحت ۱۰۰هکتار با اعتباری بالغ بر ۲۷میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ، استانی با اشتغال زایی ۱۲۰نفر کلنگ زنی شد .
تولید وپرورش قارچ خوراکی، از دیگر طرح های دهه فجر شهرستان دنا بود که امروز کلنگ زنی شد، زارعی در این خصوص گفت : این طرح با اعتبار ۱۶میلیارد و ۸۰۰میلیون ریالی بوده است که ۱۱میلیارد ریال از طریق تسهیلات بانکی و بقیه سهم صاحب طرح بوده است .
غلام محمد زارعی در ادامه گفت :ساختان مرکز تحقیقات محیط زیست،که در سال ۱۳۹۰ شروع بکار کرد با مساحت حدود ۲هزار متر و زیر بنای ۴۱۰متر با اعتبار ۵میلیارد ریال با همکاری اداره کل راه و شهرسازی به بهره برداری رسید .
وی در زمینه افتتاح پارک اندرسا در شهر سی سخت عنوان کرد : اعتبار این طرح از اعتبارات سفر ریاست جمهوری بوده است که بالغ بر ۱۴میلیارد ریال هزینه در بر داشته است .
طرحهای بهره برداری از سیستم مکانیزه آبیاری تحت فشار سی سخت از دیگر پروژه های دهه فجر امسال شهرستان دنا بود که غلام محمد زارعی در این زمینه اظهار کرد : این طرح به متراژ ۱۷ هزار متر و اعتباری بالغ بر ۲۲۰میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری سی سخت امروز به بهره‌برداری رسید .
زارعی در پایان گفت :بهره برداری از طرح پروژه آسفالت معابر سطح شهر سی سخت به متراژ ۴۰هزار متر مربع با اعتبار ۸میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری آخرین پروژه دهه فجر شهرستان دنا بود

بر اساس این گزارش نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و دیگر همراهان با حضور در منزل خانواده چند شهید با آنها دیدار کردند