افتتاح و بهره برداری از پروژهای پست بانک کهگیلویه وبویراحمد در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال/پست بانک پیشرو در توسعه طرح های اشتغال زایی استان
افتتاح و بهره برداری از پروژهای پست بانک کهگیلویه وبویراحمد در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال/پست بانک پیشرو در توسعه طرح های اشتغال زایی استان

در هفته دولت سال ۹۸پست بانک استان کهگیلویه وبویراحمد پیشرو در اف با حضور استاندار و معاونین، نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستانها و سایر مسولان استانی و شهرستانی به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛نخستین پروژه ای که در هفته دولت در شهرستان بویراحمدبا مشارکت پست بانک استان […]

در هفته دولت سال ۹۸پست بانک استان کهگیلویه وبویراحمد پیشرو در اف با حضور استاندار و معاونین، نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستانها و سایر مسولان استانی و شهرستانی

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛نخستین پروژه ای که در هفته دولت در شهرستان بویراحمدبا مشارکت پست بانک استان افتتاح شد ،مجموعه اقامتی پذیرایی تاراز در روستای سرابتاوه بود.
این پروژه در زمینی به مساحت ۵۱۰ مترمربع و در چهار طبقه  شامل ۵ سوئیت  و ۱۲۰ تخت ساخته شده است. تعداد اشتغال ایجاد شده در این طرح ۱۲ نفر است  که همگی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)هستند.


مقصد بعدی : افتتاح کارخانه تولید آسفالت سامان بویر بود. کارخانه ای بدون هر گونه آلودگی زیست محیطی که با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است و قرار است ۱۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کند و روزانه ظرفیت تولید یک هزار تن آسفالت را دارد.
استاندار در آیین افتتاح این طرح نیز گفت:باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری بخش خصوصی  و کسانی  را که در عرصه تولید کار می کنند مثل رزمنده نگاه کنیم و همه باید از سرمایه گذار حمایت کنند.
کلانتری ادامه داد:قبل از اندیشیدن به سود باید یک واحد راه اندازی شود و پس از اینکه تولید و اشتغال ایجاد شد آنگاه سرمایه گذار هم باید سود ببرد.
وی تاکید کرد نباید  تولید و اشتغال را در استان قربانی سلایق سیاسی و طایفه گری کرد و باید از هر کس که قصد دارد در این زمینه گامی بردارد فارغ از همه مرزبندی ها حمایت کرد.
کلانتری با بیان اینکه الزامات واحد های تولیدی باید فراهم شود اضافه کرد: یکی از مشکلات این کارخانه فراهم نبودن زیرساخت گاز است که با مساعدت فرماندار و مسئولان مربوطه این مشکل حل خواهد شد.
وی گفت: این واحد تولیدی آسفالت تا جایی که واحد های شن و ماسه استان ظریفیت  دارند از آنها استفاده می کند و مابقی نیازش را از استان های دیگر تهیه می کند


به گزارش فریاد جنوب ؛سومین طرح مشارکتی پست بانک استان نیز که در واقع بزرگترین مزرعه شتر مرغ کهگیلویه و بویراحمد  و اولین مزرعه صنعتی بویراحمد و دنا بوده با حضور جمع دیگری از مسئولان استان در روستای رودشتی شهرستان دنا افتتاح شد.
این مزرعه هفته دولت در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و با ظرفیت فعلی 300 قطعه در روستای رودشتی از توابع شهرستان دنا  باحضور معاون امور عمرانی استاندار، مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
عزیز فیلی معاون امور عمرانی استانداری در این مراسم عنوان کرد: طرح پرورش شترمرغ یکی از طرح‌های اولویت‌دار استان و از جمله طرح‌های دارای بازده اقتصادی است و ازپست بانک استان جهت عملیاتی کردن طرح توسعه آن تشکر وتشکر ویژه می‌کنم.

سعیدساعدی فر مدیرعامل پست بانک و موسسه عامل این طرح اقتصادی نیز ضمن مثبت خواندن این اقدام مهم و تاثیر آن در رونق اقتصادی استان بر آمادگی بانک جهت اجرای طرح توسعه تاکید کرد.
محجوبی‌مقدم مجری طرح میزان کل سرمایه‌گذاری فعلی طرح را 23 میلیارد ریال عنوان کرد که با حمایت مالی مبلغ 9 میلیارد ریالی توسط  اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از محل اعتبارات روستایی و با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان و مشارکت و همراهی خوب پست بانک استان اجرا شده است.
وی ظرفیت این طرح توسعه‌ای را 1000قطعه پرواری، 1000قطعه تولید جوجه، 200قطعه شترمرغ مولد دانست