افتتاح ۴ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان باشت در آینده نزدیک / دهبانی زاده : کمک به جبران بخشی از مشکلات و کسری های مالی ، محور اول این بازدید هاست
افتتاح ۴ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان باشت در آینده نزدیک / دهبانی زاده : کمک به جبران بخشی از مشکلات و کسری های مالی ، محور اول این بازدید هاست
در روزی که گذشت ابوالفضل دهبانی زاده ؛ سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و هیئت همراه به شهرستان باشت سفر کردند و در ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان های شهدا تجدید میثاق و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند.

به گزارش فریادجنوب به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه ، دهبانی زاده در ابتدای این سفر به بازدید ، بررسی و ارزیابی پروژه هایی چون اورژانس بین راهی چاه تلخ پرداخت و گفت : این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد به پایان روند ساخت رسیده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیام اینکه جهت تامین آمبولانس این مرکز مکاتبات لازم با مرکز فوریت های پزشکی استان و کشور صورت خواهد گرفت ، تصریح کرد : در خصوص نیروی انسانی اورژانس بین راهی چاه تلخ نیز پس از تعیین تکلیف یک یا دو کد بودن آن ، ۶ تا ۱۲ نیروی انسانی جذب خواهد شد.
وی در ادامه گفت : ۳ پروژه خانه های بهداشت مناطق چهار راه گشین : نازنگون و نارگ موسی نیز با پیشرفت متوسط فیزیکی ۹۸ درصدی در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
دهبانی زاده در ادامه این بازدید ؛ همچنین از همه بخش های بیمارستان ۳۲ تخت خوابی باشت بازدید کرد و از نزدیک روند ارائه خدمت به بیماران و مراجعان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
سرپرست معاونت توسعه دانشگاه در بازدیدی که از شبکه بهداشت و درمان نیز داشت ، تصریح کرد : این بازدید های شهرستانی بر اساس برنامه ریزی های دانشگاهی و بنا به تاکیدات ریاست محترم دانشگاه به منظور ارزیابی شبکه های بهداشت و درمان و کمک به رفع چالش های پیش رو که نتیجه آن افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم و همشهریان می‌باشد ، صورت گرفته است.
وی افزود : در بازدیدی که از شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت داشتیم هم بخش بهداشت مشتمل بر ستاد ، مراکز بهداشت و خانه های بهداشت و هم بخش درمانی بیمارستان باشت را مورد ارزیابی قرار دادیم.
دهبانی زاده ادامه داد : هدف از این بازدید دو محور اساسی داشت که محور اول ، کمک به جبران بخشی از مشکلات و کسری های مالی شبکه و محور دوم ، رفع اشکالاتی که در بازدید های گذشته توسط کارشناسان ارزیاب حوزه‌ی معاونت توسعه مشاهده شده بود ، است.
وی خاطر نشان کرد : با بررسی هایی که انجام دادیم در حوزه تجهیزات تخصصی ، پشتیبانی و رفاهی ، نیروی انسانی و فضای فیزیکی اشکالات جدی وجود داشت که تصمیم گیری های لازم جهت ارائه پیشنهادات و پیشنهادات مطلوب و مناسبی در این زمینه نیز ارائه گردید
گفتنی است ؛ دیدار با کارمندان و بیان مسائل و مشکلات مورد نظر انها تقریبا پای ثابت بازدید های شهرستانی ابوالفضل دهبانی زاده ؛ سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شده است.

  • نویسنده : ندانعمتی