افزایش اعتبارات خدمات روستایی شرکت گاز استان
افزایش اعتبارات خدمات روستایی شرکت گاز استان

مدیرعامل شرکت گاز استان از افزایش اعتبارات توسعه خدمات روستایی شرکت گاز در استان به ۱۸۰ میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: باید وصول مطالبات نیز در استان به شکل مناسبی عملیاتی شود. به گزارش فریاد جنوب ، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت تمام قد از تولید در کنار وصول مطالبات […]

مدیرعامل شرکت گاز استان از افزایش اعتبارات توسعه خدمات روستایی شرکت گاز در استان به ۱۸۰ میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: باید وصول مطالبات نیز در استان به شکل مناسبی عملیاتی شود.

به گزارش فریاد جنوب ، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت تمام قد از تولید در کنار وصول مطالبات محور فعالیت شرکت گاز است.

رحمن خادم در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: عدم توقف چرخه عرصه صنعت و تولید استان در کنار توجه به وصول مطالبات، مورد تاکید است.

خادم با اشاره به کاهش فشار گاز تزریقی به کارخانه سیمان مارگون به علت بدهی، اظهار کرد: با توجه به بدهی های این کارخانه و لزوم توجه به پرداخت مطالبات شرکت گاز، بارها اخطاریه صادر و رایزنی هایی در برهه های مختلف زمانی انجام گرفت و همچنین فرصت های داده شده برای پرداخت بدهی، با پاسخ مناسبی رو به رو نشد. با توجه به اهمیت حمایت از واحد های تولیدی روند فشار انتقال گاز به کارخانه را پس از کاهش ایجاد شده، در همان روز به حالت مطلوب برگرداندیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه باید برای عدم وصول مطالبات گاز بخش ها، دستگاه ها و واحد های تولیدی  مختلف به عنوان مطالبات دولتی پاسخگو باشیم، اظهار کرد: در بخش تولیدی نیز تاکید ما بر حمایت از واحد ها بوده و نگاه تعاملی محور اقدامات است.

خادم با اشاره به بدهی دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی کارخانه سیمان مارگون به شرکت گاز و مصرف ۱۲۰۰ میلیون تومانی این کارخانه در هر ماه، ابراز داشت: عدم پرداخت بدهی ماهیانه و افزودن به معوقات باعث افزایش این مبلغ به چند میلیارد تومان خواهد شد. تلاش ما بر حمایت از تولید بوده و تعهد به پرداخت مطالبات شرکت گاز نیز مورد تاکید است.

وی افزود: از مصوبه ای که منافع سرمایه گذار و شرکت گاز در کنار هم دیده شود، حمایت خواهیم کرد.