افزایش نگران کننده آمار بیماران کرونایی در کهگیلویه وبویراحمد
افزایش نگران کننده آمار بیماران کرونایی در کهگیلویه وبویراحمد
احتمال پیک بعدی كرونا همراه با نوع انگلیسی  وجود دارد كه مي تواند خطر انتشار و مرگ‌و میر بیشتر و بالاتر را بدنبال داشته باشد، بنابراین مردم باید این موضوع را جدی بگیرند و آگاه باشند چه خطری در کمین است.

فریادجنوب ؛دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 160 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 36 نفر مبتلای قطعی و 9 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. در طی چند روز گذشته تعداد موارد بستری در استان افزایش یافته است که نگران کننده می باشد.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 25103 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 1549 نمونه نمونه دریافت شده که حدود 6 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، کهگیلویه، گچساران ،چرام و بقیه در سایر شهرستان های استان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: عادی انگاری کرونا و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی شهروندان در شرایط فعلی بسیار خطرناک است.

وی اذعان داشت: احتمال پیک بعدی کرونا همراه با نوع انگلیسی  وجود دارد که می تواند خطر انتشار و مرگ‌و میر بیشتر و بالاتر را بدنبال داشته باشد، بنابراین مردم باید این موضوع را جدی بگیرند و آگاه باشند چه خطری در کمین است.