افزایش ۴.۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ در کهگیلویه و بویراحمد
افزایش ۴.۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۶ ماهه امسال کل ماموریت‌های اورژانس ۲۷ هزار و ۱۵ مورد بوده است.

به گزارش فریاد جنوب جهانبخش وحدت‌نژاد به اقدامات اورژانس ۱۱۵ استان در ۶ ماهه ابتدایی سال اشاره و عنوان کرد: تعداد کل ماموریت‌های اورژانس ۲۷ هزار و ۱۵ مورد بوده که با توجه به آمار ۲۵ هزار و ۷۵۵ موردی در مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش ۴.۶ درصدی در مأموریت ‌‌‌ها هستیم ‌‌‌‌‌‌.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کل تصادفات در ۶ ماهه سال گذشته چهار هزار و ۳۳۳ مورد بوده که این آمار با افزایش ۱۳.۴ درصدی به چهار هزار و ۹۵۱ مورد در سال جاری رسیده است.

وی از افزایش ۱۹.۳ درصدی مصدومین حوادث رانندگی خبر داد و عنوان کرد: در ۶ ماهه سال قبل ۵ هزار و ۷۲۷ نفر در حوادث رانندگی مصدوم شدند اما این آمار در ۶ ماهه امسال به ۷ هزار و ۹۸ مصدوم افزایش یافته است.

این مسئول در خصوص فوتی‌های حوادث رانندگی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ۵۷ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این آمار در مدت مشابه سال قبل ۳۵ مورد بوده که فوتی های حوادث رانندگی ۳۸.۵ درصد افزایش داشته است.

وحدت‌نژاد با اشاره به افزایش ۱۲.۳ درصدی اورژانس زنان گفت: آمار سال گذشته ۳۱۹ مورد و سال جاری ۳۶۴ به ثبت رسیده است، ضمن اینکه آمار غرق شدگی سال گذشته ۲۵ مورد بوده این آمار با کاهش ۲۸ درصدی در سال جاری ۱۸ مورد بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد بیماران قلبی که توسط ۱۱۵ امدادرسانی شدند یک هزار و ۹۸ مورد بود و امسال یک هزار و ۲۲۰ مورد بوده که افزایش ۱۰ درصدی نشان می‌دهد.

  • نویسنده : ندانعمتی