افشاگری هاشمی پور از علت تأخیر در گازرسانی به چهارراه آل طیب/اولتیماتوم به پیمانکار پروژه/کارشکنی سیاسی در پروژه ها خیانت به مردم است
افشاگری هاشمی پور از علت تأخیر در گازرسانی به چهارراه آل طیب/اولتیماتوم به پیمانکار پروژه/کارشکنی سیاسی در پروژه ها خیانت به مردم است

به گزارش فریاد جنوب، سردار عدل هاشمی پور امروز در جمع مردم قیام از توابع لنده با اشاره به طرح بزرگ گازرسانی به چهارراه آل طیب گفت: این طرح با مبلغ اولیه 16 میلیارد تومان از لنده تا ممبی تصمیم گیری شده بود. نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: عملیات اجرایی طرح های گازرسانی به […]

به گزارش فریاد جنوب، سردار عدل هاشمی پور امروز در جمع مردم قیام از توابع لنده با اشاره به طرح بزرگ گازرسانی به چهارراه آل طیب گفت: این طرح با مبلغ اولیه 16 میلیارد تومان از لنده تا ممبی تصمیم گیری شده بود.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: عملیات اجرایی طرح های گازرسانی به دیشموک و چاروسا و چهارراه آل طیب را روزانه رصد می کردم دیشموک و چاروسا به جای خوبی رسید در زمستان سرد شعله گاز منازل مردم روشن شد.

هاشمی پور با بیان اینکه همه این خدمات به برکت نظام و انقلاب است تصریح کرد: ما پیگیری می کنیم ولی خدمات متعلق به نظام است.

وی در خصوص مراحل کار گازرسانی به چهارراه آل طیب افزود:  با تشدید تحریم ها قیمت اتصالات و شیرآلات افزایش یافت و پیمانکار تنها اجرای گاز قیام را پذیرفت بنابراین باید با مناقصه جدید پیمانکار دیگری انتخاب می شد.

سردار هاشمی پور گفت: با 40 تا 50 میلیارد تومان پیمانکار جدید مشخص شد قرارداد امضا شده شاید پیش پرداخت هم گرفته باشد و باید کار را هفته گذشته کلید می زد.

وی افزود: اما بنا به هر دلیل کار را شروع نکرد! چه دلیلی دارد وقتی شرایط آب و هوا هم مساعد است و کارهای اولیه انجام شده پروژه کلید نخورد؟

سردار هشامی پور با انتقاد از کارشکنی سیاسی در اجرای این طرح بزرگ گفت: از خدا نمی ترسی که پروژه گازرسانی را چون اسم عدل هاشمی دارد کار نمی کنی؟ خیال می کنی من نمی فهمم؟

وی افزود: یک روز در گازرسانی به منطقه آل طیب تاخیر بیفتد اول به به خود خیانت کردید دوم به مردم.

هاشمی پور تصریح کرد: اولین اخطار را دیروز دادم در صورت سرباز زدن از انجام کار پس از تذکر خلع ید خواهد شد.

وی خطاب به پیمانکار تأکید کرد: بنا نیست کسی به مردم ظلم کند. چرا پروژه ای که 20 روز زمان برای تکمیل دارد  را امروز فردا می کنی؟  هر چه سریعتر کار را شروع کن نه به خودت ظلم کن نه به مردم و گرنه برخورد می کنم.خودت هم خوب می فهمی پروژه گازرسانی 56 اینچ از عسلویه تا مرز پاکستان به طول هزار کیلومتر را چهار ساله اجرا کردم.

هاشمی پور جاده لنده به تشان را از دیگر مطالبات مردم دانست و گفت: با مشاور صحبت کردم  که سریعا کار مهندسی بازنگری شود.

وی گفت: گازرسانی و جاده منطقه را متحول و از بن بست خارج می کند.

هاشمی پور خطاب به مردم قیام لنده گفت:هر جا که برای خدمت ورود کردم عده ای نگذاشتند اما وقتی خداو دعای خیر مردم با انسان باشد پیروزی محقق و اهداف مشترک اگر چه به سختی ولی در نهایت بدست می آید.

 

 

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: پروژه های فاضلاب شهری لنده، بیمارستان لنده، جاده تشان به لنده، گازرسانی به قیام، شیتاب، چهار راه آل طیب و روستاهای تابعه از مهمترین پروژه های شهرستان لنده هستند که با تامین اعتبار عملیات اجرایی آنها شروع و یا به بهره برداری رسیده اند که این وعده هایی است که به مردم قبل از انتخابات داده شده بود.

هاشمی پور گفت:بااین منطقه غریبه نیستم وافتخارمیکنم تنها در این چندروز انتخابات به منطقه قیام نیامده ام بلکه در چهارسال گذشته درکنار شمابوده ام.

وی با تاکید بر اینکه دوست ندارم جایی بروم که کاری صورت نگرفته و فقط بنشینم و پلو بخورم، افزود؛ من دوست دارم جایی بروم که کاری صورت گرفته باشد که آن کار را به مردم هدیه بدهم.