اقدام تأثیر گذار بسیج هنرمندان کهگیلویه در روستاهای شهرستان | اجرای پخش فیلم در روستاهای کهگیلویه + تصاویر
اقدام تأثیر گذار بسیج هنرمندان کهگیلویه در روستاهای شهرستان | اجرای پخش فیلم در روستاهای کهگیلویه + تصاویر
بسیج هنرمندان کهگیلویه در یک اقدام فرهنگی تأثیرگذار برنامه پخش فیلم با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در روستاهای شهرستان را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، بسیج هنرمندان کهگیلویه در یک اقدام فرهنگی تأثیرگذار برنامه پخش فیلم با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در روستاهای شهرستان را آغاز کرده است.

سید زاهد کشاورز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فریاد جنوب، اظهار کرد: باتوجه به امکانات اندک روستاها، بسیج هنرمندان کهگیلویه در یک اقدام فرهنگی برنامه پخش فیلم را در روستاهای شهرستان آغاز کرده است.

رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه، عنوان کرد: در اولین گام از این برنامه با همکاری دهیاری روستای دزک برنامه پخش فیلم در این روستا اجرا شد که با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شد.

وی با بیان اینکه برنامه پخش فیلم در روستاهای شهرستان باهمکاری ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها با محوریت بسیج هنرمندان انجام می‌شود، افزود: دشمنان انقلاب و جبهه‌های فاسد غربگرا تلاش‌های زیادی برای ناپدید کردن ارزش‌های انقلاب دارند برهمین اساس تلاش می‌کنیم تا با برگزاری برنامه‌هایی با محوریت دفاع مقدس، اندیشه‌های انقلابی و الگوهای اسلامی را به مردم آموزش دهیم.

کشاورز تصریح کرد: پخش فیلم‌های روز دفاع‌مقدس در سطح روستاها می‌تواند به مردم کمک کند تا از هجوم اندیشه‌های غربی و ترویج فرهنگ غلط غربی در سطح روستاها جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه از نهادهای فرهنگی شهرستان خواستاریم تا جهت برگزاری پروژه‌های فرهنگی، مذهبی و هنری پای کار آمده و با بسیج هنرمندان شهرستان همکاری کنند، عنوان کرد: جنگ امروز جنگ فرهنگی است و نباید اجازه دهیم دشمنان انقلاب با برنامه‌های غلط، اندیشه جوانان مؤمن و انقلابی را سست کنند.

رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان شهرستان برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی در دستور کار خود قرار داده که به تناسب زمانی و مکانی در طول سال در نقاط مختلف شهرستان آنها را برگزار می‌کند.


  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب