اقدام جالب و جهادی یکی از کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر مادوان+تصاویر
اقدام جالب و جهادی یکی از کاندیداهای انتخاباتی شورای شهر مادوان+تصاویر
ولی شکوهی مقدم کاندیدای انتخاباتی شورای شهر مادوان در حرکتی جهادی و انقلابی هزینه تبلیغات خود را صرف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی در زندان مرکزی شهر یاسوج کرد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ولی شکوهی مقدم کاندیدای انتخاباتی شورای شهر مادوان در حرکتی جهادی و انقلابی هزینه تبلیغات خود را صرف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی در زندان مرکزی شهر یاسوج کرد.

ایشان در گفتگو با فریاد جنوب  به اهمیت کمک به آزادی زندانیان اشاره کرد و ادامه داد: از مطالعه زندگی امام علی( ع ) در می‌یابیم که آن حضرت در دوران زندگی خود همواره به فکر کودکان یتیم، مستمندان، فقرا و افراد دربند و گرفتار بود و عمر خود را صرف خدمت به بندگان خداکرد

شکوهی مقدم با  بیان اینکه سرپرست برخی خانواده‌ها به دلایل مختلف مالی در زندان به سر می‌برند، یادآور شد: این افراد گرفتار هستند و امکانات کافی و حامی و پشتیبان ندارند در غیر این‌صورت به دلایل مالی گرفتار زندان نمی‌شدند.

وی ادامه داد: اهل خانه این افراد نیز در نبود آنها دچار مشکلات جدی به ویژه مشکلات مالی می‌شوند، مومنان نباید نسبت به آنها بی‌تفاوت باشند.

و بنابر همین امر تصمیم گرفتم که  هزینه‌ای که برای تبلیغات پوستر و هزینه های گزاف و اضافه  انتخاباتی به کار ببرم را برای آزادی یکی از خانواده‌های که به علت مشکلات مالی در زندان به سر می‌برند به کار ببرم .

ولی شکوهی مقدم بیان داشت  در ادامه این روند به اتفاق امام جمعه محترم و مردمی شهرستان دنا حجت‌الاسلام والمسلمین مصباح نژاد امروز صبح دیداری از زندان مرکزی از روند خانواده‌هایی که به علت جرایم مالی در بند به سر می برند با رئیس زندان دیدار و گفتگوهای انجام گرفت که انشالله در روزهای آینده فرد مورد نظر شناسایی و برای آزادی به آغوش گرم خانواده باز خواهد گشت .