اقدام ماندگار نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در صاحب خانه شدن نیازمندان
اقدام ماندگار نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در صاحب خانه شدن نیازمندان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب،  احداث 3500 واحد منزل مسکونی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام ماندگاری بود که با تلاش نمایندگان استان در مجلس محقق شد اما کمتر در رسانه ها مورد توجه قرار گرفت.   عصر روز گذشته با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب،  احداث 3500 واحد منزل مسکونی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام ماندگاری بود که با تلاش نمایندگان استان در مجلس محقق شد اما کمتر در رسانه ها مورد توجه قرار گرفت.

 

عصر روز گذشته با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور کلنگ احداث سه هزار و پانصد منزل مسکونی برای مناطق محروم استان به شکل نمادین در روستای نهضت اباد به زمین زده شد.

در مورد این پروژه مهم گفته میشود از اساس نام استان در بین استان های که قرار بود منازل احداث شوند نبود ولی تلاش همزمان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باعث شد در ابتدا دو هزار واحد و سپس با پیگیری جدی نمایندگان هزار و پانصد واحد دیگر به استان اختصاص یابد.

دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به این موضوع گفت : اختصاص این منازل مسکونی به استان با تلاش نمایندگان مردم بود و انشالله تا سال اینده همین موقع باید به بهره برداری برسند.

 

این اقدام ماندگار عدل هاشمی پور ،غلام تاجگردون و غلام محمد زارعی می تواند برای محرومین استان کمک‌بزرگی باشد.

گفتنی است مبلغ تسهیلات این واحدها ۶۵ میلیون تومان است که ۲۵ میلیون آن بلا عوض و بقیه ان با سود ۴ درصد در مدت زمان ۱۵ سال پرداخت می شود.