البرز سوخت تا زاگرس نسوزد/البرز برای همه ما ایرانی ها یک نماد است، نمادی از جنس ایثار ،شجاعت و مسئولیت
البرز سوخت تا زاگرس نسوزد/البرز برای همه ما ایرانی ها یک نماد است، نمادی از جنس ایثار ،شجاعت و مسئولیت
بیدخام در بخش دیگری از پیام تسلیت خود آورده است؛ البرز برای همه ما ایرانی ها یک نماد است، نمادی از جنس ایثار ،شجاعت و مسئولیت پذیری و قطعاً خدمتی که داوطلبانه باشد به مراتب ارزش ومنزلت آن صدبرابر است البرز صرفاً در راه حفظ و صیانت از طبیعت داوطلبانه فداکاری کرد تا با هدیه نمودن جان ناقابل خود، زاگرس برای همیشه زاگرس بماند.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات طی ارسال یادداشتی درگذشت زنده یاد البرز زارعی که در حین مهار آتش سوزی جنگل های زاگرس دچار آتش سوزی وبراثر جراحات وارده به رحمت ایزدی پیوست ،پیام تسلیتی صادر که عینا منتشر می گردد.

متن پیام بدین شرح است :
واذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
مشیت شگفت‌آور خداوندی بر این تعلق گرفته که همواره سینه بی‌آلایش بندگان برگزیده ی خویش را با آزمون های شگرف، آماجگاه تیر رنج های روانکاه سازد .
بدون تردید تلاش بی ریا و خالصانه خدمتگزاران صدیق به حفظ محیط زیست کشور هیچگاه از یاد نخواهد رفت و آثار ثمر بخش و پر اهمیت آنان بر صفحات سبز و زرین تاریخ سازمان حفاظت محیط زیست کشور به یادگار خواهد ماند.

خانواده محترم وداغدار مرحوم البرز زارعی

سلام علیکم

شنیدن خبر مرگ شهادت گونه البرز زارعی کوهنورد کهگیلویه وبویراحمدی آن جوان رعنای دیار غیرت و مردانگی ، مدافع طبیعت که در راه مبارزه با آتش جنگل و مراتع زاگرس جانانه جنگید تا با سوختن خود ازسوخته شدن  بلوطهای زاگرس که هریک نشان از سرافرازی واستقامت مردمان آن دیار است،جلوگیری کند.
بیدخام در بخش دیگری از پیام تسلیت خود آورده است؛ البرز برای همه ما ایرانی ها یک نماد است، نمادی از جنس ایثار ،شجاعت و مسئولیت پذیری و قطعاً خدمتی که داوطلبانه باشد به مراتب ارزش ومنزلت آن صدبرابر است
البرز صرفاً در راه حفظ و صیانت از طبیعت داوطلبانه فداکاری کرد تا با هدیه نمودن جان ناقابل خود، زاگرس برای همیشه زاگرس بماند.
اینجانب به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم  طلب مغفرت ورحمت الهی و برای بازماندگان و خانواده داغ دیده زارعی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

محمدرضا بیدخام
مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران