امام جمعه موقت پاتاوه عنوان کرد:در دین اسلام بی حجابی و بدحجابی حرام است
امام جمعه موقت پاتاوه عنوان کرد:در دین اسلام بی حجابی و بدحجابی حرام است

خبرفریادجنوب: حجت الاسلام«علی بابایی» ظهرامروز(۷مرداد ماه)درخطبه های نماز جمعه شهر پاتاوه،ضمن توصیه و سفارش خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی،به آثاروبرکات تقوا اشاره وگفت: پرهیز از محرمات که در زبان دین از آن به تقوا تعبیر شده است، مهم‏ترین وسیله در سیر و سلوک معنوى و تقرّب به حضرت دوست است. بدون تقوا رسیدن به […]

خبرفریادجنوب:

حجت الاسلام«علی بابایی» ظهرامروز(۷مرداد ماه)درخطبه های نماز جمعه شهر پاتاوه،ضمن توصیه و سفارش خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی،به آثاروبرکات تقوا اشاره وگفت:

پرهیز از محرمات که در زبان دین از آن به تقوا تعبیر شده است، مهم‏ترین وسیله در سیر و سلوک معنوى و تقرّب به حضرت دوست است.

بدون تقوا رسیدن به هیچ مقامى امکان ندارد زیرا تا زمانى که نفس آلوده به چرک محرمات و گناهان است و تا مادامى که تابع هوس‏ها و لذت‏هاى نفسانى است و شیرینى آن در کام اوست،

تقوا و پرهیز از محارم الهى از اهمیت والایى برخوردار است، و داراى آثار و برکات فراوانى در زندگى دنیوى و مقامات اخروى شخص متقى مى‏ باشد.

خطیب جمعه موقت پاتاوه درخطبه سیاسی نماز، مسائل معنوی و عرفانی و تبیین آرمان‌هاو ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از عرصه‌های جهاد تبیین معرفی و تأکید کرد:

اگر دست دشمن را در میدان تحریف حقایق باز بگذاریم جریان باطل و تزویر خودش را بر ما حاکم خواهد کرد.

 امام جمعه موقت بخش پاتاوه ، ضمن هشدار به خانواده‌ها جهت رعایت حفظ حجاب و عفاف بیان کرد: در دین اسلام بی حجابی و بدحجابی حرام است و والدین باید مراقب باشند تا خانواده‌ها در دام بی حجابی و بدحجابی گرفتار نشوند.

 بابایی افزود:عفاف و پوشش متناسب تنها اصل تعبدی نیست،عقل سلیم می‌گوید که برای حفاظت از سرما باید لباسی پوشید که انسان را از سرما حفظ کند لذا پوشیدن لباس متناسب اصلی تعقلی است .

بابایی یادآور شد:حجاب شامل چادر زدن تنها نیست حجاب شامل مانتو با حجاب ولباس منظم هم هست پس نباید فقط حجاب تکیه بر چادر باشد.

  • منبع خبر : روابط عمومی نهاد نمازجمعه پاتاوه