امام جمعه پاتاوه در دل عشایر شبلیز(شهرستان دنا)
امام جمعه پاتاوه در دل عشایر شبلیز(شهرستان دنا)

امام جمعه پاتاوه در دل عشایر شبلیز امام جمعه پاتاوه گفت :مردم عشایرمردمانی ،غیور هستند که در دفاع از نظام و انقلاب همیشه پای کار بوده و هستند. مسئولان هم باید مشکلات قشر عزیز عشایر را مرتفع کنند. امام جمعه پاتاوه در یک سفر نیم روزه از منطقه عشایری شبلیز بخش پاتاوه شهرستان دنا این […]

امام جمعه پاتاوه در دل عشایر شبلیز

امام جمعه پاتاوه گفت :مردم عشایرمردمانی ،غیور هستند که در دفاع از نظام و انقلاب همیشه پای کار بوده و هستند. مسئولان هم باید مشکلات قشر عزیز عشایر را مرتفع کنند.
امام جمعه پاتاوه در یک سفر نیم روزه از منطقه عشایری شبلیز بخش پاتاوه شهرستان دنا این شهرستان بازدید و در جمع گرم و صمیمی عشایر غیور حضور پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی ، حجت‌الاسلام سیدرحمت الله سیادت که کمتراز یکسال است به عنوان امام جمعه پاتاوه منصوب شده، در مدت اندک فعالیت‌ خود اقدامات جالبی را انجام داده که از جمله آن اهمیت و توجه به بخش روستایی وعشایری بازدیدهای متعددی داشته است.
امام‌جمعه در این بازدید به پای صحبت‌های اهالی این منطقه نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و پیگیری در جهت رفع مشکلات مطرح شده را در دستور کار قرار داد،ودرپایان بسته های معیشتی را به خانوارهای عشایر اهداء کردند.
امام جمعه علاوه برسرکشی وبازدید از مناطق مختلف روستایی وعشایری بخش ۳۳۰۰۰هزارنفری پاتاوه،درمواقع مختلف پای دردل مردم درمصلای جامع شهرپاتاوه بصورت رو در رو تلاش بر رفع مشکلات بخش وپیگیری آن دارد.

لازم به ذکر هست ؛حجت الاسلام والمسلمین سیادت امام جمعه را دراین سفرنیم روزه به منطقه عشایری شبلیز،امام جمعه موقت،تعدادی ازاعضا ستادنمازجمعه و معتمدین ونماینده صدا وسیما دربخش همراهی می کردند.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار