امام جمعه کهگیلویه : سد آبریز نبض حیاتی و مهمترین راه حل اشتغال کهگیلویه است | کوتاهی در مطالبه‌گری سد آبریز خیانت به دیروز، امروز و فردای کهگیلویه است
امام جمعه کهگیلویه : سد آبریز نبض حیاتی و مهمترین راه حل اشتغال کهگیلویه است | کوتاهی در مطالبه‌گری سد آبریز خیانت به دیروز، امروز و فردای کهگیلویه است
امام جمعه کهگیلویه گفت: آبریز به عنوان نبض حیاتی و مهم‌ترین راه‌حل توسعه و اشتغال برای کهگیلویه است و نباید هیچ‌کسی در استان از این موضوع کوتاه بیاید، کسانی که خیانت کردند خیانت به دیروز امروز و فردای کهگیلویه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته دهدشت با اشاره به فرارسیدن هفته معلم، به ویژگی‌های معلم در تراز انقلاب پرداخت و اظهار کرد: معلمان افسران سپاه جنگ نرم‌افزاری مقابل با جریان فکری معاند هستند، هر معلم می‌تواند یک کارخانه انسان‌سازی باشد و در تولید و نشر فکر و ایده و اندیشه باید خلاقیت داشته باشد.

امام جمعه کهگیلویه افزود: معلمان باید شأن و منزلت جایگاه خود را بدانند و قدردان آن بوده و معلمی را با هیچ شغلی مقایسه نکنند.

وی با بیان اینکه دولت‌های قبلی در خصوص رتبه‌بندی معلمان بدون پشتوانه مالی بی‌تدبیری کردند اما در دولت سیزدهم کارهای خوبی در این راستا انجام شده و خواستار اهتمام جدی مجلس در این باره هستیم، عنوان کرد: آموزش و پرورش یک وزارتخانه مهم با نیروی انسانی فراوان است اما هنوز مشکلاتی دارد که باید زودتر حل شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با یادآوری هفته کار و کارگر، بیان کرد: چون فضای کسب و کار در گذشته برای کارگر ما فراهم نشده آنان مجبور هستند به شهرهای دیگر بروند، ای سیاسیون ای تصمیم‌گیران بترسید از آه کارگر مظلومی که برای تهیه نان به شهر دیگری رفته است.

وی با اشاره به موضوع سد آبریز و اینکه هر از گاهی عده‌ای به تقلا می‌افتند و جنگ زرگری می‌کنند و سیاسیون نیز خودزنی می‌کنند، تصریح کرد: سکوت چند روزه بنده نسبت به مرکز پژوهش‌های مجلس به معنای بی‌توجهی نبود، گزارش این مرکز توصیه‌ای است و نباید وارد فضای رسانه‌های کشور شود و باید به وزارتخانه مکتوب نوشته شود.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه آبریز به عنوان نبض حیاتی و مهم‌ترین راه‌حل توسعه و اشتغال برای کهگیلویه است و نباید هیچ‌کسی در استان از این موضوع کوتاه بیاید، گفت: کسانی که خیانت کردند خیانت به دیروز امروز و فردای کهگیلویه می‌کنند! امروز تقابل سیاسیون ضربات و لطمات جبران ناپذیری به منطقه وارد کرده است.

وی خطاب به سیاسیون، عنوان کرد: چرا گروکشی‌های خود را در مسائل حیاتی مردم می‌آورید؟ سالهاست عده‌ای مسائل حیاتی استان را گرو مباحث جناحی خود گرفته‌اند؟ این چه روحیه بدی است، شما مباحث خصومتی متعدد خود در بزنگاه‌های متعدد را وارد مسائل حیاتی مردم کرده‌اید؟

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: مردم استان ما از وزیر باتجربه، توانمند و کاردان نیرو توقع دارند دستور ویژه‌ای برای احداث سد آبریز احداث کنند.

امام جمعه کهگیلویه افزود: جناب مهرابیان تاکنون در پروژه‌های مهمی از ادوار گذشته و این دولت نقش‌آفرینی داشته است و آنها را به ثمر رساندند، قطعاً این پروژه هم برای ایشان قابل حل خواهد بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: از وزیری مثل ایشان این کار برخواهد آمد و در عنایت ویژه وزیر تردیدی نخواهیم داشت، توقع داریم همان‌گونه که مجوزهای احداث این سد توسط ایشان در همین دولت صادر شده است، عملیات اجرایی آن را هم در همین دولت اجرا کند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب