امام جمعه کهگیلویه : مردم از وعده های بی عمل خسته شدند
امام جمعه کهگیلویه : مردم از وعده های بی عمل خسته شدند
امام جمعه کهگیلویه، گفت: مردم از وعده‌های بی‌عمل و شعار خسته‌‌ شدند، مدیران با تلاش خود سعی کنند اعتماد مردم به دولت را بیشتر کنند.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید کهگیلویه شهرستان با یادآوری بخشی از سفارشات امام علی(ع) به مالک اشتر، ظهار کرد: تدبیر در مدیریت، بلند همت بودن، قاطعیت، شجاعت، تواضع و فروتنی نسبت به رعیت، دوری از چاپلوسان و علم و دانش را سرلوحه کار خود قرار دادن به عنوان بخشی از سفارشات آن امام همام به مالک اشتر بوده است.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه ما عشایر هستیم و جمهوری اسلامی به ما عزت و آبرو بخشید، عنوان کرد: امروز باوجود همه تلاش‌های استکبار، اما نمی‌توانند جبهه مقاومت را شکست دهند و این جایگاه‌ها متعلق به شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه فرماندار جدید شهرستان فردی با تجربه در عرصه‌های مدیریتی بوده و تجربه کافی را دارد در توصیه‌‌ای به وی گفت: تا زمانی که پروژه‌های فعلی شهرستان تعیین تکلیف نشوند اجازه تعریف پروژه جدید را ندهید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: مردم از وعده‌های بی‌عمل و شعار خسته‌‌ شدند، مدیران با تلاش خود سعی کنند اعتماد مردم به دولت را بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه مشورت‌پذیر باشید و از انسان‌های عاقل و خیرخواه مشورت بگیرید، عنوان کرد: افراد متملق و چاپلوس و میرزا بنویس‌ها را از خودتان دور کنید، آفت کار برای مسؤولان میرزابنویس‌ها هستند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در توصیه‌ای خاص به فرماندار جدید کهگیلویه با اشاره به جایگاه سابق وی که کسوت نظامی بود، تأکید کرد: شما پاسدار هستید، پاسداری با هیچ جایگاهی عوض نخواهد شد، حتما در اتاق فرماندار، لباس پاسداری خود را بگذارید که روزانه حواستان باشد پاسدار باشید و پاسداری ارزش و افتخار جهان اسلام و دنیای آزادگان است.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران و ائمه جمعه شما را در مسیری که هستید کمک خواهند کرد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی