امنیت خریدهای انلاین در توصیه های کارشناسان پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد
امنیت خریدهای انلاین در توصیه های کارشناسان پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا استان کهگیلویه وبویراحمد: خریدی مطمئن و ایمن توسط شهروندان چه در فضای حقیقی و چه در فضای سایبر جزء اولویت ها می باشد این در حالیست که با گسترش و توسعه فن آوری های نوین و ایجاد فروشگاههای مجازی ، کاربران […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا استان کهگیلویه وبویراحمد:

خریدی مطمئن و ایمن توسط شهروندان چه در فضای حقیقی و چه در فضای سایبر جزء اولویت ها می باشد این در حالیست که با گسترش و توسعه فن آوری های نوین و ایجاد فروشگاههای مجازی ، کاربران نیز از این قابلیت ها استقبال نموده و از این بستر برای خرید های خود بهره می گیرند . از طرفی بدلیل عدم آگاهی کافی کاربران در خصوص نحوه خرید ، فروشگاههای ایمن و … باعث می گردد اطلاعات بانکی کاربران در اختیار افرادکلاهبردار و یا شکارچیان آنلاین قرار گیرد لذا می طلبد کاربران در زمان خرید اینترنتی نکات ذیل را رعایت نمایند تا در این روزهای پایانی سال خرید اینترنتی خوب و موفقی را تجربه نمایند .

  1. به فروشگاههایی مراجعه نمایند که دارای نماد اعتماد می باشد
  2. در فروشگاههای معتبر کالاهای معتبر غیر مجاز و ممنوعه عرضه نمی گردد
  3. در صورت عرضه کالا در فروشگاه با قیمت های غیر واقعی حتما در خصوص صحت سایت اطمینان حاصل نمایید
  4. درزمان پرداخت حتما نکات مربوط به امنیت بانکداری را جدی بگیرید اعم از https، نام بانک ، صفحه کلید مجازی ، کد امنیتی و ….
  5. از مکانهایی که ایترنت رایگان ارائه می دهند عملیات بانکی انجام ندهید

در پایان پلیس فتا استان ک وب از عموم مردم درخواست دارد در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند .