امنیت قربانی اسید پاشی این بار در سوق
امنیت قربانی اسید پاشی این بار در سوق
فـــریاد جنوب | شهر سوق در استان کهگیلویه و بویراحمد به داشتن مردمانی با فرهنگ و آگاه به حقوق شهروندی شهرت دارد. شایسته نیست همه‌ی اندوخته های فرهنگی یک شهر بازیچه‌ی نادانی و ناآگاهی واقع شود.

آنچه در ادامه می‌خوانید از سری یادداشت‌های ارسالی مخاطبین پایگاه خبری فریاد جنوب است و انتشار آن به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست و این پایگاه خبری هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. شما هم می‌توانید با ارسال مطلب خود، این یادداشت را تأیید یا نقد کنید.

پایگاه خبری فریاد جنوب | یادداشت احسان تقی‌زاده : بر هیچ کس پوشیده نیست که تمامی داشته های مادی و ارزشهای اجتماعی و اخلاقی یک جامعه جز در سایه‌ی امنیت و ارامش پایدار امکان پذیر نیست. این مهم مولفه هایی روشن دارد که نادیده گرفتن یکی از آنها موجب سلب آرامش شهروندان خواهد شد.

شهر سوق در استان کهگیلویه و بویراحمد به داشتن مردمانی با فرهنگ و آگاه به حقوق شهروندی شهرت دارد. شایسته نیست همه‌ی اندوخته های فرهنگی یک شهر بازیچه‌ی نادانی و ناآگاهی واقع شود.

اینکه جنگ و دعوای کوچه و خیابانی بعضی افراد نا‌آگاه سبب شود اموال مردم را با اسید تخریب کنند نه تنها آرامش عمومی مردم را هدف قرار داده و سلب آرامش می‌شود بلکه حتی ارزش کار شبانه روزی نیروهای امنیتی را که پیگیر عنصر آرامش اجتماع هستند نیز به بازی گرفته می‌شود.

مردم شهر سوق مجدانه از نیروهای امنیتی و قضایی تقاضا دارند با آمرین، عاملین و مسببان این گونه اقدامات خطرناک در شهر سوق با قاطعیت تمام برخورد کنند.

احسان تقی زاده