امکان ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت از طریق نرم افزار “مخابرات من”
امکان ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت از طریق نرم افزار “مخابرات من”
به گزارش فربادجنوب: محمدرضا بیدخام  مدیر  کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با این پایگاه خبری گفت : برای سهولت و تسریع در پیگیری، گزینه ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت در نرم افزار "مخابرات من" افزوده شده و مشتریان می توانند با ورود به این بخش، خرابی تلفن ثابت خود را تنها با سه کلیک ثبت کنند.

به گزارش فربادجنوب: محمدرضا بیدخام  مدیر  کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با این پایگاه خبری گفت : برای سهولت و تسریع در پیگیری، گزینه ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت در نرم افزار “مخابرات من” افزوده شده و مشتریان می توانند با ورود به این بخش، خرابی تلفن ثابت خود را تنها با سه کلیک ثبت کنند.

بیدخام افزود :مشتریان شرکت مخابرات ایران از این پس می توانند نسخه جدید اپلیکیشن مخابرات من را نصب کرده و با چند کلیک، خرابی تلفن خود را اعلام و ثبت کنند.

محمد رضا بیدخام گفت :با اضافه شدن این گزینه، مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور، می توانند در هر ساعتی از شبانه روز بدون نیاز به گرفتن شماره مرکز تماس و بدون وارد کردن هر گونه اطلاعاتی، فقط با ۳ بار لمس صفحه موبایل خود، خرابی تلفن شان را اعلام کنند وبرای انجام این کار، کافیست پس از باز کردن اپلیکیشن “مخابرات من” به منو “خدمات” رفته و گزینه “خدمات تلفن ثابت” را انتخاب و سپس گزینه “خرابی / پیگیری خرابی تلفن” را انتخاب کرده و درخواست خرابی تلفن را ثبت نمایند، سپس درخواست شما در سیستم ثبت شده و در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این پرسش که چگونه «مخابرات من» را نصب کرده و از آن استفاده کنیم؟گفت: برای نصب نرم افزار “مخابرات من” بر روی تلفن همراه خود می‌توانید این اپلیکیشن را در فروشگاه های بازار و مایکت جستجو و دانلود کنید وهمچنین نسخه وب این اپلیکیشن در آدرس MY.TCI.IR در دسترس می‌باشد.

بیدخام خاطر نشان کزد : پس از نصب اپلیکیشن یا تایپ آدرس my.tci.ir در مرورگر اینترنت گزینه «ورود» را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک کد احراز هویت برای شما پیامک می شود. کد دریافت شده را ثبت کرده و به پنل کاربری خود وارد شوید.

محمد رضا بیدخام مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان گفت :برای اینکه بتوانید از خدمات “مخابرات من” استفاده کنید گزینه تکمیل مشخصات را انتخاب و پس از ثبت مشخصات، وارد حساب کاربری خود می شوید و علاوه بر اینکه می توانید شماره هایی که به نام خودتان ثبت شده است را ببینید، می توانید شماره های دیگر را که تمایل به انجام خدمات برای ایشان دارید، نیز اضافه کنید.