انتخاب  نادر منتظریان، پایانی بر نگرانی جبهه اصول گرایان
انتخاب  نادر منتظریان، پایانی بر نگرانی جبهه اصول گرایان

ارسالی مخاطب این پایگاه خبری بخشی یا تمام  آن را رد وتایید نمی کند ومخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند پایگاه تحلیلی خبری  فریادجنوبfaryadejonoob.ir پس از اعلام خروج استاد هدایت خواه از استان و نام نویسی در حوزه تهران، طیف اصول گرایان حوزه بویراحمد و دنا به دنبال گزینه ای بودند که […]

ارسالی مخاطب این پایگاه خبری بخشی یا تمام  آن را رد وتایید نمی کند ومخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند

پایگاه تحلیلی خبری  فریادجنوبfaryadejonoob.ir

پس از اعلام خروج استاد هدایت خواه از استان و نام نویسی در حوزه تهران، طیف اصول گرایان حوزه بویراحمد و دنا به دنبال گزینه ای بودند که ضمن دارا بودن شاخص های تخصصی نمایندگی مجلس، توانایی جذب آرای مردمی را داشته باشد.
بزرگان طیف اصول گرایی با نگاهی به تجربیات قبلی و بررسی شرایط کشور و بویژه حوزه بویراحمد و دنا به یکباره سراغ حاج نادر منتظریان چهره خوش نام و مردمی رفتند و از این ”سرمایه نمادین” رونمایی کردند.
همانطور که پیش بینی می شد ورود حاج منتظریان به رقابت های انتخاباتی با استقبال بسیار پرشور اقشار مختلف مردم، جوانان و دانشجویان مواجه شد.
با وجود اختلافات جزئی که در بین سران مجمع وجود داشت اما در نهایت فعالان سیاسی و تحلیل گران، انتخاب حاج منتظریان را بسیار هوشمندانه و مدبرانه توصیف کردند که می تواند مانع شکست مجدد اصول گرایان بویراحمد و دنا گردد.
اما چرا حاج منتظریان به عنوان خروجی شورای ائتلاف انتخاب شد؟
حاج منتظریان دارای ویژگی های فردی و کاری برجسته ای است و در بین ایلات و طوایف به مردمی بودن، تواضع، صداقت، پاکدستی و خوشنامی معروف است و با توجه به توانمندی ها و برنامه های مختلف انتخاباتی و قدرت بیان بالا، توانایی جذب ”آرای خاموش” حوزه بویراحمد و دنا را دارد.
وی از بنیان گذارن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان می باشد که معاونت سیاسی و امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه دارد.
منتظریان با مسائل و مشکلات کشور و استان و بویژه حوزه بویراحمد و دنا به طور کامل آشنا بوده و به دلیل ارتباط موثر و مقبولیتی که با پایتخت نشینان و مسئولان کشوری دارد می تواند از ظرفیت آنها برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی استان بهره ببرد.
حاج منتظریان معتقد است با استفاده از ظرفیت ویژه نخبگان، جوانان مستعد و توانمندی های بالای بانوان فعال و با مدیریت علمی و کار کارشناسی می توانیم زمینه توسعه و پیشرفت استان را با شتاب بیشتری فراهم کنیم.
تجربه، تخصص و قریب چهار دهه فعالیت موثر در بخش های مختلفی مانند حضور در عملیات های مختلف هشت سال دفاع مقدس، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، حوزه پارلمانی وزارت، این شخصیت انقلابی و جهادی را از سایر نامزدهای استانی متمایز ساخته است که با توجه به ویژگی های شخصیتی و مردمی بودن، ضمن جذب آرای جریانی از پشتوانه آرای سایر جناح ها و اقشار مختلف با سلایق گوناگون نیز برخوردار است.
نویسنده: سلیمان الهی، فعال سیاسی اجتماعی