انتصاب در استانداری کهگیلویه وبویراحمد/سه ابلاغ برای یک متخصص
انتصاب در استانداری کهگیلویه وبویراحمد/سه ابلاغ برای یک متخصص
فریادجنوب :حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد در اقدامی درخور تقدیر واعتماد به جوانان متخصص و خوشنام این استان ، طی احکام جداگانه ای ،سیاوش هادی پور را به عنوان  مدیر کل  دفتر برنامه ریزی ،نوسازی وتحول اداری  ،مقام ارجاع شعب هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان ورئیس  شعبه ی دوم هییت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان منصوب نمود

حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد در اقدامی درخور تقدیر واعتماد به جوانان متخصص و خوشنام این استان ، طی احکام جداگانه ای ،سیاوش هادی پور را به عنوان  مدیر کل  دفتر برنامه ریزی ،نوسازی وتحول اداری  ،مقام ارجاع شعب هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان ورئیس  شعبه ی دوم هییت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان منصوب نمود

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب در احکامی جداگانه چنین آورده است:

جناب آقای سیاوش هادی پور
سلام علیکم
نظر به پیشنهاد معاون توسعه ی مدیریت و منابع استانداری، با توجه به تعهد و تجربه ی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید و با وحدت و همدلی و تعامل همه جانبه ی همکاران و با استفاده از همه ی فرصت ها و امکانات، در امور محوله موفق و موید باشید.

*********

جناب آقای سیاوش هادی پور
سلام علیکم
احتراما، نظر به تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده ی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان مقام ارجاع شعب هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استانداری، شهرداری ها و واحدهای تابعه( فرمانداری ها، بخش داری ها، دهیاری ها) به منظور ایجاد هماهنگی و یکپارچه سازی فرایند رسیدگی منصوب میشوید.
امید است با استعانت از ایزد منان و نصب الهین قرار دادن قانون، عدالت و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.

********

جناب آقای سیاوش هادی پور
سلام علیکم
به استناد ماده ی ۲ قانون رسیدگی به تخلفات اداری و ماده ی ۳ آیین نامه ی اجرایی آن و بنا به پیشنهاد استاندار محترم و تایید نماینده ی این جانب و هیات عالی نظارت به شماره ی ۵۳۳۰۰، به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان رئیس  شعبه ی دوم هییت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و سازمان های تابعه برای مدت ۳ سال منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصل حاکمیت قانون و همکاری لازم با دفتر هماهنگی هییت های رسیدگی به تخلفات اداری، با صرف وقت مناسب و شرکت در جلسات هییت با دقت، متانت، قاطعیت، سرعت و رعایت عدالت و انصاف و رابت اسلامی پرونده های ارجاعی را مورد رسیدگی قرار داده و حکم مقتضی را صادر نمایند.
توفیق و سربلندی جناب عالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم.

بر اساس همین گزارش سیاوش هادی پور دارای رزومه ای قوی وقابل قبول در حوزه اداری ،علمی وپژوهشی بوده که  چکیده ای ازآن به شرح  زیر است

سوابق اجرایی
۱- رییس اداره ی اشتغال و خود اتکایی بنیاد شهید و امور ایثارگران
۲- مشاور استاندار در امور حقوقی
۳- مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری
۴- عضو کمیته ی سلامت اداری استان
۵- کارشناس رسمی دادگستری

سوابق علمی
۱- مولف کتب متعدد حقوقی، از جمله حقوق جزای عمومی، بررسی محرومیت از حقوق اجتماعی در حقوق کیفری ایران و اسناد حقوق بشری..
۲- چاپ مقالات متعدد در مجلات معتبر داخلی و خارجی
۳-پژوهشگر برتر
۴- عضو شورای پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی
۵- مدیر گروه حقوق مرکز علمی کاربردی یاسوج ۱
۶- رییس شورای تحقیقات استان
۷- عضویت در شورای آموزش و پژوهش استانداری
۸-مدرس دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علمی کاربردی
۹- مدرس دوره های ضمن خدمت کارکنان دولت
۱۰- عضو کمیته ی راهبری استان