انتصاب سرهنگ  ابراهیم جانی نسب  به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد
انتصاب سرهنگ  ابراهیم جانی نسب  به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد
آیین تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمدبا حضورجانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری کشور مدیر کلمنابع طبیعی وآبخیزداری استان، معاونین،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان، و تعدادی دیگر از فرماندهان یگان حفاظت ادارات استان برگزار شد.

به گزارش فریادجنوب  در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله و تبریک بازنشستگی به سرهنگ ” محمد داور” ، سرهنگ “ابراهیم جانی نسب” به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

در ابتدای این مراسم سعید جاوید بخت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن توضیحاتی در خصوص اهمیت و وسعت منابع طبیعی حفاظت از این انفال الهی را وظیفه همگانی دانست و اضافه کرد : همه باید در راه حفظ، احیاء و توسعه منابع طبیعی بکوشیم.

جاوید بخت در ادامه با تبریک بازنشستگی به سرهنگ داور فرمانده پیشین یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید و امید است این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پر ثمرتان باشد.

جاوید بخت از سرهنگ داور به عنوان یک فرمانده عملیاتی نام برد که در مدت خدمت خود در نیروی انتظامی به خصوص مدتی که سکان دار فرماندهی یگان بود به خوبی از پس عملیات ها و ماموریت های محوله برآمده و با سربلندی به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سوابق درخشان سرهنگ جانی نسب در نیروی انتظامی امیدواریم ایشان نیز بتواند به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد به خوبی ادامه دهنده این راه باشد.

در ادامه محمدی جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری کشور نیز با اشاره به اهمیت  منابع طبیعی به عنوان بزرگترین سرمایه ملی به ترویج فرهنگ محافظت از منابع طبیعی در بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد و گفت: حفظ این سرمایه الهی  وظیفه ای همگانی است و همه ما نیز  در راه این ماموریت الهی همواره با همکاری مردم بتوانیم از این منابع خدادادی محافظت کنیم.

در پایان این مراسم از سوی سرهنگ اکبری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری کشورلوح یادبودی به سرهنگ داور اهدا شد و سعید جاویدبخت نیز از زحمات سی ساله سرهنگ داورتقدیر به عمل آمد.

همچنین سرهنگ ابراهیم جانی نسب نیز با ابلاغ سرهنگ اکبری فرماندهی یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.


  • نویسنده : ندانعمتی