انتقاد از عدم حضور مسئولین شهرستان دنا در یادواره شهدای دهستان توت نده
انتقاد از عدم حضور مسئولین شهرستان دنا در یادواره شهدای دهستان توت نده

بسم الله الرحمن الرحیم لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. [آل عمران – 169] پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir امروز روستای توت نده از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا […]

بسم الله الرحمن الرحیم
لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. [آل عمران – 169]

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

امروز روستای توت نده از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا شاهد برگزاری یادواره شهدای دهستان توت نده با حضور باشکوه مردم انقلابی و شهید پروربود و نشان دادند که مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی هستند،
استقبال مردم از این مراسم مثال زدنی بود ودلیل ازدحام جمعیت ، احترام مردم به حریم حضرت زینب (س) و ارادت به مولای شهیدان امام حسین (ع)در این ایام که تقارن با هفته دفاع مقدس دارد شکوه و جلوه ی خاصی بخشید.
برادران پاسدار درکنار عزیزان نیروی انتظامی و بسیجیان و خانواده های ایثارگر در این مراسم حضور یافتند و یاد و خاطره شهدا را زنده کردند .
جای بسی تعجب از جای خالی مسئولین خاصه ریاست و اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا ست که در این مراسم احساس شد واقعا چقدر جلسه و وقت برای مدیران استانی و شهرستان کم است که حتی حاضر نشدند برای چند دقیقه دراین یادواره شرکت کنند
هفده فرزند غیور این دیار که در راه دفاع از اسلام وانقلاب اسلامی به مصاف چهره های پلید بعثی ودفاع از اب ، خاک و ناموس این سرزمین رفتند تا آرامش و آسایش امروزی را مرهون ایثارگری و فداکاری های این عزیزان باشیم.
چه قدر خوب بود اگر برخی از مسئولین و شخصیت های استانی وشهرستانی به پاس یاد و خاطره ی این افلاکیان از حجم برنامه های روزمرگی خود می کاستند و دقایقی در محفل نورانی شرف حضور می یافتند.
امروز مردم این دهستان دراین مجلس نورانی حضور پیدا کردند تا قلبا و عمیقا عشق و ارادت خود به ساحت اهل بیت (ع) ، ولایت فقیه ، اسلام و انقلاب رابه منصه ظهور برسانند و یک بار دیگر به همگان نشان دهند پای آرمان های امام و انقلاب و شهدا ایستاده اند .
ولی در این بین یک سوالی برایم پیش آمده است که اکثر مسئولان ازنماینده ولی فقیه، استاندار تا فرماندار ،بخشدارو … اولین جمله ای که بعداز گرفتن حکم انتصاب در پشت تریبون ها اعلام می‌کنند این است که ما مدیون خون شهدا هستیم و عزت و اقتدار امروز کشورمان را مرهون جانفشانی های آنانیم.
پس علت عدم حضورتان در این یادواره که به یاد خاطرات آن عزیزان برگزار شد چه بود؟؟؟
مسئولان محترم بدانید که اگر پیروی از مکتب حسین (ع) ولبیک جوانان آن روز و شهیدان امروز نبود معلوم نبود سرنوشت ملت و مملکت مان را باید با کدام کشور و ملت مقایسه می کردیم، پس چرا امروز در یادمان این شهدا کسی کار خودیا تفریح خویش را فقط به مدت ۲ تا ۳ ساعت به تعویق نینداخت تا دراین همایش معنوی شرکت کند.
آقایان محترم مسئول درشهرستان دنا
سفر وزیر محترم نیرو به استان و شهرستان دنا که لغو گردید و بهانه عدم حضورتان دراین یادواره که قاصدانش شهاب گونه جان ، مال ، زندگی خود را فدا کردند قابل دفاع و توجیه نیست.
و در پایان شما سبک بالان عاشق خدا را دیدید و من هوا را ،  شما عاشقی کردید و پرواز نمودید و من هوس بازی کردم و
در جا ماندم شما برنده از رفتنتان شدید و من شرمنده از بودنم
پس شرمنده ایم. شهیدان شرمنده ایم و کدامین سر انجام بی پایان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدامین راه نرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدامین………….
شهیدان شرمنده ایم….
حسین بهدادفر
دانشجوی دکتری حقوق