انتقاد استاندار کهگیلویه وبویراحمداز عملکرد بانکهای استان
انتقاد استاندار کهگیلویه وبویراحمداز عملکرد بانکهای استان

  به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ، صبح امروز جلسه کارگروه تسهیل رفع موانع تولید در سالن شماره یک استانداری با اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل این کارگروه برگزار شد. در ادامه جلسه گزارشی از عملکرد بانکها در پرداخت تسهیلات سال 96 و97ارائه شد که با انتقاد استاندار مواجه و قرار شد که در جلسه آینده […]

 

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ، صبح امروز جلسه کارگروه تسهیل رفع موانع تولید در سالن شماره یک استانداری با اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل این کارگروه برگزار شد.

در ادامه جلسه گزارشی از عملکرد بانکها در پرداخت تسهیلات سال 96 و97ارائه شد که با انتقاد استاندار مواجه و قرار شد که در جلسه آینده گزارشی کامل وجامع تر به این کارگروه ارائه شود. 
در این جلسه  استاندار نیز با انتقاد از مدیرانی که در جلسات حضور پیدا نمی کنند گفت: اگر مدیران در این کارگروه حضور پیدا نکنند حتما با آنها برخورد خواهد شد. 
احمدی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات این کارگروه افزود :باید تلاش شود تا در این کار گروه ها موانع سد راه تولید برداشته شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم گفت: بخش زیادی از مصوبات جلسه قبل به همت دستگاه های مربوطه اجرایی شدند.
داریوش دیودیده افزود: پرداخت تسهیلات توسط بانک تجارت به واحدهای تولیدی یکی از این مصوبات بود که خوشبختانه بانک تجارت این مصوبه را اجرا کرد.
وی پرداخت بدهی های برق به شرکت توزیع نیروی برق استان را از دیگر مصوبات جلسه قبل دانست وگفت:با همکاری واحدهای تولیدی این بدهی پرداخت شد.
رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان با بیان اینکه تمدید قرارداد شرکت چشمه نیلگون سی سخت با شهرداری این شهر یکی از مصوباتی بود که استاندار بر اجرایی شدن آن تاکید داشت ادامه داد:این مصوبه هم با کمک شهرداری شهر سی سخت اجرایی شد و در این جلسه استاندار از شهردار شهر سی سخت تشکر کرد