انتقاد شدید عدل هاشمی پور از مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد
انتقاد شدید عدل هاشمی پور از مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد

فریاد جنوب : نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مدیر کل راه و شهرسازی به دلیل کندی پیشرفت کاری طرح های شهرستان چرام انتقاد کرد . برپایه ی این گزارش  عدل هاشمی پور که به همراه مدیران شهرستانی از طرح های راه و شهرسازی و تصفیه خانه فاضلاب […]

فریاد جنوب : نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مدیر کل راه و شهرسازی به دلیل کندی پیشرفت کاری طرح های شهرستان چرام انتقاد کرد .

برپایه ی این گزارش  عدل هاشمی پور که به همراه مدیران شهرستانی از طرح های راه و شهرسازی و تصفیه خانه فاضلاب شهر چرام بازدید کرد گفت: به زودی دستگاه سونوگرافی برای این شهرستان خریداری و در شهر چرام مستقر خواهد شد .

وی افزود: بیمارستان 32 تختی چرام با اختصاص 7 میلیارد تومان به زودی شروع به کار خواهد کرد .

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت کاری طرح های راه و شهرسازی این شهرستان کند است از مدیر کل راه و شهرسازی استان انتقاد کرد .

هاشمی پور از اصلاح تعرفه برق شهرستان کهگیلویه و چرام خبر داد و با حضور در گارگاه معدن فسفات چرام تصریح کرد: تجهیز کارگاه به زودی به صورت پلکانی آغاز می شود که موجب اشتغالزایی برای 400 نفر در این منطقه خواهد شد .

فتاحی فرماندار چرام نیز در این نشست گفت: 26 طرح عمرانی در شهرستان چرام تعریف شده که 20 طرح آن فعال بوده و پیشرفت کاری 15 تا 80 درصدی دارند .

همچنین حجه الاسلام افشار، امام جمعه چرام گفت: رفع مشکل بیکاری جوانان از مطالبات به حق مردم این شهرستان است .

وی از نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواست برای فعال شدن معدن فسفات چرام تلاش کند