انصراف یکی از کاندیدای شاخص کهگیلویه بزرگ
انصراف یکی از کاندیدای شاخص کهگیلویه بزرگ
فریادجنوب : این جانب از هیچ کدام از نامزدهای حاضر در این رقابت اعلام حمایت نکرده وآرزوی تغییروضع موجود ورهایی کهگیلویه بزرگ از این گروگان گیری را دارم وهمه عزیزان رابه شرکت در پای صندوق های رای وتعیین سرنوشت خود در روز یازده اسفند دعوت می کنم.

فریادجنوب : دکتر آیت اله نبوی زاده  کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس  شورای اسلامی  از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  از ادامه ی رقابت ها به جهت تغییر وضع موجود انصراف داد

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف شهرستان های کهگیلویه ،چرام ،بهمئی ولنده
انتخابات به عنوان تبلور اراده آزاد مردم ، منشاء تغییر وتحول در هر کشوری است وحق مردم برسرنوشت خود حقی مقدس و در راستای تامین اهداف متعالی جامعه است واستیفاء این حق آن هم به نحوه مطلوب وانتخاب اصلح ، عملی خردمندانه است.
کهگیلویه بزرگ نیازبه تغییر وتحول بنیادی دارد. تحولی که بیش از پیش باید در فرهنگ به عمل آید .به خصوص سنت های نامیمونی که دهه ها بر مردم کهگیلویه تحمیل کرده اند.
جریان تحول خواه کهگیلویه بزرگ برای نجات این دیار از جَزم اندیشی جزم اندیشان ایجاد وتلاش های موثر و مفیدی در خصوص تغییرنگرش ها نسبت به انتخابات آغاز کرده است که امیدواریم در آینده به ثمر برسد.
اکنون که فضای حاکم برانتخابات هم چنان در دو قطبی دهه شصت قرن گذشته است این جانب به عنوان نماینده جریان تحول خواه ادامه حضور خود رابه صلاح ندانسته وانصراف خودرااز ادامه حضور به عنوان نامزد انتخابات اعلام می نمایم .واز کلیه بزرگوارانی که در طول تبلیغات انتخابات نسبت به بنده لطف داشتند واعلام حمایت کردند ودراین راه مرا همراهی نمودند صمیمانه تشکر می کنم واز خداوند بزرگ بهترین ها را برای همگان آرزومندم .
امیدوارم جریان تحول خواه این بار جدی تر از گذشته واز دوازده اسفند در راستای رسالت خود فعالیت نماید .
این جانب از هیچ کدام از نامزدهای حاضر در این رقابت اعلام حمایت نکرده وآرزوی تغییروضع موجود ورهایی کهگیلویه بزرگ از این گروگان گیری را دارم وهمه عزیزان رابه شرکت در پای صندوق های رای وتعیین سرنوشت خود در روز یازده اسفند دعوت می کنم.
آیت اله نبوی زاده ۰۹/۱۲/۱۴۰۲