انهدام ۳کوره تولید زغال در جنگل های لنده
انهدام ۳کوره تولید زغال در جنگل های لنده

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،ذبیح الله محمدی با اشاره به پدیده تولید و قاچاق زغال توسط سودجویان در این شهرستان گفت: یکی از مهمترین آسیب های ناشی از قطع درختان در منطقه آب بهاره کوه حاتم بحث تولید و قاچاق زغال در این منطقه مرزی مشترک با شهرستان های بهبهان و بهئمی است.   […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،ذبیح الله محمدی با اشاره به پدیده تولید و قاچاق زغال توسط سودجویان در این شهرستان گفت: یکی از مهمترین آسیب های ناشی از قطع درختان در منطقه آب بهاره کوه حاتم بحث تولید و قاچاق زغال در این منطقه مرزی مشترک با شهرستان های بهبهان و بهئمی است.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: تلاش های زیادی در طی چند سال گذشته برای جلوگیری از قطع درختان در حوزه آب بهاره صورت گرفته است و حتی ماموریگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان نیز در راه مبارزه با پدیده قطع درختان و قاچاق زغال نیز مورد اصابت گلوله مستقیم قاچاقچیان قرار گرفت.

 

وی تاکیدکرد: در همین راستا کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده برای حفظ و صیانت از جنگل ها و مراتع از هیچ تلاشی برای مصون ماندن درختان بلوط از دست سودجان دریغ نکرده و در این راه با قدرت مبارزه خواهیم کرد.

 

محمدی گفت: ساعت ۲صبح امروز در پی گزارشی مبنی بر ایجاد کروه زغالی در منطقه آب بهاره به همراه ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی شهرستان با حضور در محل تولید کوره زغالی در کوه حاتم و منطه آب بهاره ضمن انهدام ۳کوره زغالی یک دستگاه اره برقی کشف و مقادیری نیز زغال آماده ارسال برای مصرف کنندگان کشف و ضبط شد.

 

وی گفت: حسب دستور مقام محترم قضایی و باتوجه به رصد های میدانی صورت گرفته افراد مشکوک شناسایی و برابر قانون جهت طی کردن سیر قانونی به دادستانی این شهرستان لنده معرفی شدند.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب