اولین اردوی زیارتی-سیاحتی ویژه جوانان عضو ستاد نماز جمعه پاتاوه برگزارشد.
اولین اردوی زیارتی-سیاحتی ویژه جوانان عضو ستاد نماز جمعه پاتاوه برگزارشد.

اولین اردوی زیارتی-سیاحتی ویژه جوانان عضو ستاد نماز جمعه پاتاوه برگزارشد. به گزارش خبرجنوب:؛اردوی زیارتی – سیاحتی ویژه جوانان(پسر) فعال فرهنگی عضو ستاد نماز جمعه پاتاوه در حوزه های فرهنگی،قرآنی و نماز از تاریخ 1400/04/30 به مدت 2 روز به مقصد منطقه زیارتی امام زاده سیدفخرالدین ع مشهوربه امام زاده شاه غالب ومنطقه تفریحی شهرستان […]

اولین اردوی زیارتی-سیاحتی ویژه جوانان عضو ستاد نماز جمعه پاتاوه برگزارشد.

به گزارش خبرجنوب:؛اردوی زیارتی – سیاحتی ویژه جوانان(پسر) فعال فرهنگی عضو ستاد نماز جمعه پاتاوه در حوزه های فرهنگی،قرآنی و نماز از تاریخ 1400/04/30 به مدت 2 روز به مقصد منطقه زیارتی امام زاده سیدفخرالدین ع مشهوربه امام زاده شاه غالب ومنطقه تفریحی شهرستان مارگون برگزار گردید.

در این برنامه فرهنگی که در جهت تشویق و ترغیب نوجوانان وجوانان به مشارکت هر چه بیشتر در مراسمات و مناسبت های فرهنگی، مذهبی وحضور در نمازجمعه باحضور و همکاری و مساعدت امام جمعه ، بخش پاتاوه برگزار گردید، این جوانان ضمن بهره مندی از فضای معنوی حرم امام زاده شاه غالب علیه السلام (ع) و زیارت بارگاه ملکوتی آن امام زاده و شرکت در نمازهای ظهر و عصر و مغرب و عشاء،سخنرانی مذهبی، از سایر مراسمات معنوی از جمله دعاهای معنوی و بهره مند شدند. از جمله برنامه های دیگر این اردوی زیارتی، حضور در اماکن سیاحتی تفریحی منطقه گردشگری شهرستان مارگون بود.

بیان احادیث و روایات پیرامون زندگانی،سیره و فضیلت زیارت امام زادگان(ع)، پاسخگویی به شبهات، ابهامات و مسائل اعتقادی و دینی جوانان شرکت کننده از جمله برنامه های این اردوی دو روزه بود.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار