اولین روز مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌های کشور/درخشش تیم فراز بام (الف) دهدشت
اولین روز مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌های کشور/درخشش تیم فراز بام (الف) دهدشت
روز نخست رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور که به میزبانی یاسوج هشت بازی در سالن‌های پوریای ولی و تختی مجموعه ورزشی شهید صیاد شیرازی این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ روز نخست رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور که به میزبانی یاسوج هشت بازی در سالن‌های پوریای ولی و تختی مجموعه ورزشی شهید صیاد شیرازی این شهر برگزار شد.
تیم فراز بام (الف) دهدشت یکی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات در نخستین بازی خود توانست با نتیجه ۳۸ بر ۲۱ تیم وارنا نماینده استان کردستان  را شکست دهد.
تیم فراز بام خائیز (ب) دهدشت یکی دیگر از نماینده استان  کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات به مصاف تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان رفت و با نتیجه ۲۲ به ۲۹ نتیجه را به حریف اصفهانی خود واگذار کرد.
دیگر نتایج روز نخست این مسابقات، پرواز هوانیروز با نتیجه ۳۳ به ۲۰ بیجار کردستان را مغلوب کرد، هیات هندبال فارس ۳۱ به ۲۵ قادریان سنندج را شکست داد، درخشان کویر گرمسار با نتیجه ۲۱ به ۳۲ مغلوب فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شد، مس کرمان ۲۷ به ۲۹ نتیجه را به اکادمی اندیشه شهرکرد واگذار کرد، زغال سنگ طبس ۲۷ به ۲۳ هیات هندبال تبریز را شکست داد و بازی دو تیم زاگرس کرمانشاه و هیات هندبال سنندج با نتیجه مساوی ۲۴ به ۲۴ پایان یافت.