اولین فرماندار شهرستان مارگون معارفه شد
اولین فرماندار شهرستان مارگون معارفه شد
فریاد جنوب؛بخش مارگون که تا پیش از این از توابع شهرستان بویراحمد محسوب می‌شد به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب سال ۱۳۶۸ به پیشنهاد وزارت کشور و با تصویب هیات دولت به شهرستان ارتقا یافت و امروز به طور رسمی اعلام شد.

 

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، صبح امروز ( 18 تیرماه 99 ) با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل سیاسی استانداری، امام جمعه مارگون و جمعی از مسئولان فرماندار شهرستان مارگون معارفه شد.
در این جلسه سید فاضل پورخسرو با حکم حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مارگون معرفی شد.

سید محمد یوسف کاظمی بیدک مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این باره گفت: لحظاتی پیش معارفه سرپرست فرمانداری مارگون با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و برخی مسئولین شهرستان مارگون انجام گرفت.
بخش مارگون که تا پیش از این از توابع شهرستان بویراحمد محسوب می‌شد به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب سال ۱۳۶۸ به پیشنهاد وزارت کشور و با تصویب هیات دولت به شهرستان ارتقا یافت و امروز به طور رسمی اعلام شد.
در تقسیمات جدید و با مصوبه هیات دولت شهرستان مارگون به مرکزیت شهر مارگون و از ترکیب دو بخش مرکزی و دالون تشکیل می‌شود.
بخش مرکزی مارگون از ۲ دهستان مارگون و دالون ایجاد شده است.
بر اساس تقسیمات جدید روستای جوکار مرکز دهستان دالون و بخش زیلایی به مرکزیت روستای ماشمی از ترکیب دهستان زیلایی و دهستان شورم نیز ایجاد میشود.

  • نویسنده : علیرضا یزدان دوست
  • منبع خبر : فارس