اگر مردم کمک و همکاری نکنند خطر جدی سلامت همه را تهدید می کند/مردم از دید و بازدید های عیدانه خودداری کنند
اگر مردم کمک و همکاری نکنند خطر جدی سلامت همه را تهدید می کند/مردم از دید و بازدید های عیدانه خودداری کنند

فریاد جنوب؛ فرماندار دنا گفت:خطر را جدی بگیرید ویروس کرونا کشنده است به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا جلسه اضطراری ستاد مدیریت کنترل ویروس کرونا به ریاست پناهی فرماندار این شهرستان و دیگر اعضای شورای سلامت  در محل فرمانداری تشکیل شد. در این جلسه فرماندار دنا بر ضرورت حمایت و […]

فریاد جنوب؛ فرماندار دنا گفت:خطر را جدی بگیرید ویروس کرونا کشنده است

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا جلسه اضطراری ستاد مدیریت کنترل ویروس کرونا به ریاست پناهی فرماندار این شهرستان و دیگر اعضای شورای سلامت  در محل فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار دنا بر ضرورت حمایت و همکاری همه ادارات تاکید داشت و گفت:امروز جامعه ما بیش از هر زمان با یک پدیده خطرناک روبرو شده است که اگر مردم کمک و همکاری نکنند خطر جدی سلامت همشهریان را تهدید می کند.

پناهی با تشکر از همکاری دستگاهها گفت:خرسندیم که ادارات از جمله کادر درمانی بهداشت با تمام تجهیزات و پرسنل,سپاه ناحیه بسیج ,هلال احمر,شرکت برق,شهرداری و نیروهای مردمی پای کار هستند و برای سلامت مردم تلاش می نمایند از همه این تلاشگران تقدیر و تشکر میکنیم.

فرماندار دنا با توصیه به دهیاران و شوراهها گفت:حفظ سلامت هر روستا نشین برای همه ما اولویت بوده نیاز هست در روستا و مسیر جاده های ارتباطی بین شهری با تشکیل نهاد های مردمی و پایگاه بسیج از ورود خودروهای دوره گرد غیر بومی ,ضمن توصیه ایمنی بهداشتی,عدم شرکت در مناسبت های عمومی,دید و بازدیدهای عیدانه خودداری و اگر این عید با همه سختی ها در خانه بمانیم. ان شاءالله همه عید های آینده با سلامت کامل در کنار هم خواهیم بود.

  • نویسنده : میر امید