ایل بزرگ دشمن زیاری و سردار هاشمی پور|از استقبال پرشور تا همایش با شکوه/پایانی بر تبلیغات حبابی رقبای انتخابات
ایل بزرگ دشمن زیاری و سردار هاشمی پور|از استقبال پرشور تا همایش با شکوه/پایانی بر تبلیغات حبابی رقبای انتخابات

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فریاد جنوب، ایل تاریخ ساز دشمن زیاری با خلق حماسه ای بزرگ در حمایت از سردار هاشمی پور در جهت استمرار خدمت رسانی در سنگر مجلس شورای اسلامی حماسه آفریدند. در آستانه آغاز جشن انقلاب و فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی غیور مردان و شیر زنان دشمن […]

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فریاد جنوب، ایل تاریخ ساز دشمن زیاری با خلق حماسه ای بزرگ در حمایت از سردار هاشمی پور در جهت استمرار خدمت رسانی در سنگر مجلس شورای اسلامی حماسه آفریدند.

در آستانه آغاز جشن انقلاب و فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی غیور مردان و شیر زنان دشمن زیاری ضمن اعلام مراتب بالای قدرشناسی خود به جهت خدمات متعدد انجام شده در عرصه های مختلف، حمایت قاطعانه و تمام عیار خویش را از خادم خود در مجلس اعلام نمودند.

بزرکان، معتمدین ، بانوان و جوانان از تیره ها و روستاهای مختلف این قوم غیرتمند و قدرشناس از جمله: کلات، لیرکک، دم اشکفت، قلعه دختر مرکزی، ده برآفتاب، قلعه گل، پاتاوه، سه گدار، پیزک خلیفه ای و دشت قاضی میزبان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی بودند که این دعوت و مهمانی با استقبالی گرم و بدرقه ای صمیمی از حنس مهر و صفا همراه بود.

در این بازدید یکروزه بخش اعظمی از مشکلات مردم نظیر: آسفالت معابر روستایی، گاز رسانی، حوزه فرهنگی و مدارس، حاده های روستایی، بین مزارع و… توسط سردار هاشمی پور پیگیری شد.

بزرگترین دستاورد این سفر مردمی برگزاری همایش قدر شناسی و اعلام حمایت در جهت تداوم نمایندگی و خدمت رسانی بیش از پیش از سوی سردار هاشمی پور از سوی مردم منطقه دشمن زیاری بود که به دلیل استقبال شدید، حجم و تراکم برنامه ها با 3 ساعت تأخیر انجام شد که با این وجود با حضور انبوه مردم و علاقه و اشتیاق برگزار شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ پرشکوه ایل سترگ دشمن زیاری رقم بخورد و پایانی باشد بر تبلیغات حباب گونه رقبای انتخاباتی.

 

 

  • نویسنده : mousavi