بابک درست ؛ نقض قانون در شورای شهر یاسوج  و واگذاری پروژه های شاخص به پیمانکاران یزدی علیرغم پرداخت عوارض شهرداری ،مالیات بر درآمد ،ارزش افزوده و بیمه تامین اجتماعی توسط پیمانکاران هم استانی و امادگی جهت اجرای پیمانهای شهرداری
بابک درست ؛ نقض قانون در شورای شهر یاسوج  و واگذاری پروژه های شاخص به پیمانکاران یزدی علیرغم پرداخت عوارض شهرداری ،مالیات بر درآمد ،ارزش افزوده و بیمه تامین اجتماعی توسط پیمانکاران هم استانی و امادگی جهت اجرای پیمانهای شهرداری

به گزارش پا یگاه خبری فریاد جنوب ،بابک درست با اشاره به بی مبنا بودن سخنان رئیس شورای شهر گفت: چگونگی قیمت گذاری و نحوه عناوین نمایشگاهی تابع تشریفات قانونی است و هیچگونه شائبه نقض قانون ندارد. وی تصریح کرد: سلسله مراتب تقویم شرکت نمایشگاهی پس از ارائه به سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و بررسی موارد […]

به گزارش پا یگاه خبری فریاد جنوب ،بابک درست با اشاره به بی مبنا بودن سخنان رئیس شورای شهر گفت: چگونگی قیمت گذاری و نحوه عناوین نمایشگاهی تابع تشریفات قانونی است و هیچگونه شائبه نقض قانون ندارد.

وی تصریح کرد: سلسله مراتب تقویم شرکت نمایشگاهی پس از ارائه به سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و بررسی موارد پیشنهادی جهت طرح در کار گروه توسعه صادرات غیر نفتی استان آماده و در جلسه ای خاص با حضور استاندارمحترم و مدیران ارشد استانی و فرمانداران نواحی، تبادل اندیشه در جهت تصویب تقویم برای هر سال انجام می گیرد.

درست با اشاره به مراحل قانونی برگزاری و عناوین نمایشگاهی خاطر نشان کرد: پیشنهاد برگزاری نمایشگاه با عناوین مورد تایید پس از طی فرآیند اداری و طرح در جلسات متشکله به امضای بالاترین مقام اجرائی استان و اعضای کارگروه می رسد. مدیر عامل نمایشگاههای استان در همین رابطه گفت : خروجی جلسات ویژه در جهت حمایت و ثبات بخشی به بازار به شرکت نمایشگاه دائمی استان ابلاغ می گردد و مطابق مصوبه، اجرای عناوین مشخص شده با شرکت نمایشگاهی استان است  که بر این مبنا شرکت فقط به جهت حمایت از مجریان بومی جلسات متعددی را با ریاست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان برگزار کرده است ولی متاسفانه علی رغم پیگیری های جدی هیچکدام از هم استانیها ما نتوانستند وفق ضوابط، مجوز برگزاری نمایشگاهها را از سازمان یاد شده دریافت نمایند.

درست افزود : شرط اصلی شرکت در مزایده داشتن صلاحیت اجرائی می باشد که تابع موارد خاصی است و در حیطه اختیار شورای شهر نیست که ندانسته و با انفعال از سخنان افراد خاصی ورود کند.

وی در پاسخ به سخنان اکبری رئیس شورا اظهار داشت:شرح وظایف شورا در قانون احصاء شده و تداخل در امور داخلی دیگر دستگاهها و تشکلات صنفی با انفعال از حرف های بی مبنا نیست چرا که قانون فصل الخطاب است.

وی با ابراز گلایه از نقض قانون در شورا افزود:در همان محل خدمتشان به افکار عمومی پاسخ دهند چرا با وجود پرداخت عوارض شهرداری ؛مالیات بر درآمد ؛ارزش افزوده و بیمه تامین اجتماعی که پیمانکاران هم استانی پیش قدم بوده اندولی متاسفانه پروژه های شاخص به پیمانکاران یزدی و غیره بومی واگذار گردیده است.

درست در ادامه به نرخ مصوب توسط انجمن نمایشگاهی ایران اشاره کرد و اظهار داشت : نرخهای واگذاری از قیمت مصوب کشوری به مراتب بسیار پایین تر بوده و حتی تخفیف ٣٠٪؜ درصدی نیز برای بومیان هم استانی در نظر گرفته شده است و علی رغم همه سنگ اندازی ه،ا اولویت شرکت حمایت از بازاریابان توانمند بومی است ودر همین راستا تا به اکنون این شرکت توانسته ۱۵ شغل مستقیم و بیش از ۱۰۰ شغل غیر مستقیم ایجاد کند.

ایشان در پایان به مشکلات داخلی سالن شهر از جمله عدم نبود وسایل سرمایشی وضعف کابلهای برق در فصل تابستان اشاره کردو گفت در صورت ارائه خدمات و رضایت مندی بازدیدکنندگان و غرفه داران از سوی شهرداری قطعا اولویت برگزاری نمایشگاهها سالن شهرخواهد بود