باحضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس مدرسه شبانه روزی هاجر سرفاریاب افتتاح شد
باحضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس مدرسه شبانه روزی هاجر سرفاریاب افتتاح شد

  به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون پشتیبانی و مالی اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندار، رئیس اداره قرآن،نماز و عترت اداره کل ،مدیر آموزش و پرورش ، امام جمعه سرفاریاب و تعدادی از مسئولان شهرستانی مدرسه شبانه روزی هاجر سرفایارب افتتاح […]

 

به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون پشتیبانی و مالی اداره کل آموزش و پرورش استان، فرماندار، رئیس اداره قرآن،نماز و عترت اداره کل ،مدیر آموزش و پرورش ، امام جمعه سرفاریاب و تعدادی از مسئولان شهرستانی مدرسه شبانه روزی هاجر سرفایارب افتتاح شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس درخصوص این افتتاحیه گفت:مدرسه شبانه روزی هاجر سرفاریاب از پروژه هایی مهم آموزش و پرورش شهرستان چرام بود که توسط مسئولان افتتاح شد و با راه اندازی این مدرسه شبانه روزی حدود ۹۰ دانش آموز دختر از ابتدای مهرماه امسال می توانند در این مدرسه شبانه روزی به تحصیل بپردازند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سطح استان ۶۶۲ پروژه عمرانی در استان داشتیم که از این تعداد در شهرستان چرام تعداد ۶۶ پروژه عمرانی کلنگ زنی و افتتاح شد که حقیقتاً افتتاح این مدرسه دلیل شرایط خاص منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.
فرماندار شهرستان چرام سید عبدالرحمان توفیقیان گفت: به مناسبت هفته دولت امروز در شهرستان چرام تعداد ۶۶ پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد.
سید عبدالرحمان توفیقیان با بیان اینکه از این تعداد ۵۲ پروژه افتتاح و کلنگ تعداد ۱۴ پروژه بر زمین زده شد، افزود: برای ۵۲ پروژه افتتاحی شهرستان حدود یک هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است.
در ادامه امام جمعه شهر سرفایارب ضمن تقدیر و تشکر از دولت مردمی بخاطر کارهای خوب انجام شده در سرفایارب در خصوص افتتاحیه مدرسه شبانه روزی هاجر گفت: جا دارد تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشم از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام بابت پیگیری های مستمر در خصوص تجهیز و افتتاح مدرسه شبانه روزی در سرفاریاب که حقیقتاً عدم مدرسه شبانه روزی در سرفایارب بشدت نمایان بود ولی الحمدالله دیگر دانش آموزان دختر جهت ادامه تحصیل نیاز به مسافرت و دور ماندن از خانواده نداشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام مصباح رئیس اداره قرآن،نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص اهمیت مدارس شبانه روزی گفت: افتتاح مدارس شبانه روزی برای دانش‌ آموزان‌ روستایی‌ و مناطق‌ محروم‌ موجب جلوگیری‌ از هدر رفتن‌ استعدادها و توانائی های‌ دانش آموزان می گردد.

وی افزود: افتتاح مدارس شبانه روزی در جهت عدالت آموزشی و هدایت تحصیلی است که دولت و آموزش و پرورش می تواند با تاسیس و حمایت همه جانبه از مدارس شبانه روزی ، به آن برسد .

در ادامه این افتتاحیه مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام سید صدیف دانشی ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که به هر نحوی در انجام این مأموریت بزرگ آموزش و پرورش را یاری نمودند در راس مدیر کل جهادی جناب حاج عزت خواه جهت به تصویب رساندن مجوز مدرسه شبانه روزی سرفاریاب در جلسه شورای معاونین ، نماینده کهگیلویه بزرگ، فرماندار شهرستان چرام،بخشدار سرفاریاب، همچنین تشکر از جناب آقای سبحان نژاد معاون پشتیبانی اداره کل جهت پشتیبانی، حمایت و تجهیز این مدرسه ،تقدیر و تشکر از حاج جمالی معاون آموزشی اداره کل که همواره در بحث مجوز این مدرسه ما را یاری دادند.

دانشی در ادامه یادآور شد: بدون شک نقش مدارس شبانه روزی در پیشرفت عوامل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی  در میان دانش آموزان بسیار موثر و حائز اهمیت بالایی خواهد بود.