بازداشت یک مدیرکل به جرم اختلاس/مدیرکل بازداشت شده باقید وثیقه آزاد شد
بازداشت یک مدیرکل به جرم اختلاس/مدیرکل بازداشت شده باقید وثیقه آزاد شد

پس از اعلام خبر دستگیری و بازداشت مدیرکل و معاون سابق ورزش وجوانان استان قزوین توسط دادستان عمومی و انقلاب قزوین، گفته می شود فعلا متهمان به قید وثیقه آزاد شده اند. پس از اعلام خبر دستگیری و بازداشت مدیرکل و معاون سابق ورزش و جوانان استان قزوین توسط دادستان عمومی و انقلاب قزوین، گفته […]

پس از اعلام خبر دستگیری و بازداشت مدیرکل و معاون سابق ورزش وجوانان استان قزوین توسط دادستان عمومی و انقلاب قزوین، گفته می شود فعلا متهمان به قید وثیقه آزاد شده اند.

پس از اعلام خبر دستگیری و بازداشت مدیرکل و معاون سابق ورزش و جوانان استان قزوین توسط دادستان عمومی و انقلاب قزوین، گفته می شود فعلا “م.م” و “م.ع” مدیرکل و معاون سابق ورزش قزوین به قید وثیقه آزاد شدند. دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین ضمن تایید خبر دستگیری و بازداشت دو تن از مدیران پیشین اداره ورزش وجوانان این استان می گوید:« مدیر کل سابق تربیت بدنی استان قزوین آقای ( م.م ) و معاون پیشین او (م.ع) به اتهام اختلاس دستگیر و بازداشت شدند.» حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با اعلام این خبر ادامه می دهد:« این افراد وجوهی که برای مصرف خاص در نظر گرفته شده بود را بین خود تقسیم کرده بودند. به همین دلیل آنها دستگیر شدند و این پرونده در حال حاضر در مرحله تحقیقات است.» برخی منابع مطلع از این پرونده ضمن تایید موضوع بازداشت مدیرکل و معاون سابق ورزش و جوانان استان قزوین که پس از اتمام دوره مدیریتی خود با ارتقاء پست و رتبه در یکی از استانهای دیگر کماکان در مجموعه ورزش کشور مشغول فعالیت هستند، در تکمیل خبر فوق از آزادی هر دو متهم به صورت مقطعی و با قید وثیقه تا مشخص شدن وضعیت پرونده واتهامات وارده به آنها خبر می دهند.