بازدیدوحمایت مدیرکل کمیته امداد امام(ره)استان ورئیس اداره کمیته امدادپاتاوه از خانواده ی مددجوی کپرنشین عشایری
بازدیدوحمایت مدیرکل کمیته امداد امام(ره)استان ورئیس اداره کمیته امدادپاتاوه از خانواده ی مددجوی کپرنشین عشایری

خبرجنوب:در هفته های گذشته کپر عشایری یکی از مددجویان کمیته امداد اداره پاتاوه طعمه حریق گردید. پس از اطلاع مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد ورئیس کمیته امداد شهرپاتاوه به اتفاق جمعی از معاونین خودبه محل اسکان این مددجوی کپر نشین عشایری درمنطقه شبلیز شهرستان دنا که طعمه حریق شده بود وبخشی از اثاثیه […]

خبرجنوب:در هفته های گذشته کپر عشایری یکی از مددجویان کمیته امداد اداره پاتاوه طعمه حریق گردید.

پس از اطلاع مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد ورئیس کمیته امداد شهرپاتاوه به اتفاق جمعی از معاونین خودبه محل اسکان این مددجوی کپر نشین عشایری درمنطقه شبلیز شهرستان دنا که طعمه حریق شده بود وبخشی از اثاثیه منزل ایشان از بین رفته بود مورد تفقد قرار گرفت.
جانمحمدآبسالان رییس کمیته امداد اداره پاتاوه با اعلام این خبر گفت:این مددجو بی سرپرست و دو دختر در شرف ازدواج دارد و با توجه به بررسی بعمل امده کلیه وسایل و اثاثیه ی زندگی اش طعمه حریق گردیده است.
آبسالان افزود:ضمن بررسی و گزارشات لازم مورخ هفدهم تیرماه به اتفاق آقای قبادمبشری مدیرکل محترم کمبته امداد و آقای روحیانی معاون حمایت و جمعیتی از امدادگران پاتاوه مجددآ از خانواده مذکور بازدید وبا اهداء یک دستگاه یخچال ، یک تخته فرش و مبلغ۱۰مبلیون تسهبلات و بلاعوض مورد مساعدت وتفقد قرار گرفت.
آقای آبسالان در زمینه اشتغال این خانواده اظهارداشت:

کمبته امداد آمادگی لازم را دارد که در زمینه اشتغال با این خانواده نهابت همکاری را داشته باشد.
آبسالان از اهالی ومردمان نوعدوست روستاهای شبلیز که از بدو حادثه که برای مددجو رخ داده بود وبه یاری ایشان شتافتند و نهابت همکاری و مساعدت را با این خانواده داشتندتقدیر وتشکر بعمل آورد.

گفتنی است،دراین بازدیدآقایان تردست مسئول اشتغال کمیته امداد و روحیانی معاون حمایت وجمعیتی امدادگران پاتاوه مدیران امداداستانی وبخش را همراهی می کردند.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار
  • منبع خبر : کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش پاتاوه