بازدید حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی از نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف/ شرکت های دانش بنیان یکی از بهترین راهها برای بروز رسانی خدمات وقف در جامعه
بازدید حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی از نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف/ شرکت های دانش بنیان یکی از بهترین راهها برای بروز رسانی خدمات وقف در جامعه
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف سازمان اوقاف و امور خیریه بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، سه شنبه بیست و هفتم مهرماه سالجاری، از نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف سازمان اوقاف و امور خیریه بازدید بعمل آورد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در این بازدید گفت: جهت دهی نیات واقفین خیراندیش به سمت شرکت های دانش بنیان یکی از نیازهای ضروری در وضعیت فعلی است که باعث ایجاد اشتغال پایدار و افزایش بهره‌وری موقوفات میگردد.

نصیرالاسلامی گفت: مسیرهای علمی روز جامعه از قبیل مراکز دانش بنیان یکی از بهترین راه ها برای بروز رسانی خدمات نوین وقف در جامعه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه ما در زمینه شرکت های دانش بنیان، حمایت از جوانان و ظرفیت‌های بومی منطقه است، گفت: کار علمی باید اثربخشی داشته باشد و باید بتوان موانع موجود در راه این کار نیز برداشته شود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در پایان گفت: این نمایشگاه به همت سازمان اوقاف و امور خیریه با موضوعاتی همچون حمایت از موسسات دانش‌بنیان، خدمات فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ، اجرای امینانه نیات واقفان، فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ، بهره‌وری موقوفات،مدیریت، عمران و آبادانی بقاع متبرکه و حفظ و حراست از موقوفات در ساختمان شهید مطهری سازمان اوقاف و امور خیریه واقع در خیابان نوفل لوشاتو از ۲۱ الی ۲۸ مهر برپا شده بود.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب