بازدید فرماندار دنا از منطقه شبلیز و آشنایی با مشکلات مردم+تصاویر
بازدید فرماندار دنا از منطقه شبلیز و آشنایی با مشکلات مردم+تصاویر

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا پناهی به همراه قائمی بخشدار پاتاوه و تنی چند از مسئولان شهرستانی از روستاهای حومه شبلیز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند. وی در این بازدید بیان کرد: خوشحالی در چهره مردم حکایت از خواسته هایی هست که سالها در […]

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا پناهی به همراه قائمی بخشدار پاتاوه و تنی چند از مسئولان شهرستانی از روستاهای حومه شبلیز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

وی در این بازدید بیان کرد: خوشحالی در چهره مردم حکایت از خواسته هایی هست که سالها در انتظار بودند احساس این بود که به مردمان این ایلات دل خوش به خدمتگزاران نظام بودند و برای خواسته های خود هر چند کوچک امیدوار بودند.

دانش آموز ابتدائی که خود را به نوعی آینده ساز روستای خود میدانست اکنون چهره به چهره با خدمتگزار خود که دیروز ردای علم آموزی داشت و امروز در مسند فرماندار به درد دل آینده ساز روستا که در جای خود جذابیت خاص خود را داشت گوش می داد.

این دانش آموز که رخش نام داشت به عشق معلم خود تقاضای احداث پل ارتباطی به روستای خود برای معلم خود داشت.

پناهی فرماندار دنا که به اتفاق مدیران دستگاههای خدمات رسان به این مناطق سفر کرده در جمع آنها گفت:ما خود را خدمتگزار این مردم شریف که با پوشیدن لباس عشایری در تولید و اشتغال نقش بسزایی داشته اند.

پناهی گفت:در تلاشیم با رصد مشکلات از نزدیک خواسته های مردمی را در حد امکان برطرف نمائیم.

نماینده عالی دولت در دنا گفت: اعتباراتی از منابع شهرستانی در اختیار اداره امور عشایر استان قرار گرفته که براساس نیازمندیها در حوزه آبرسانی بهسازی چشمه ها،روشنایی معابر، راهسازی،ایجاد پل ارتباطی تقویت شود.

احداث و توسعه برق رسانی،تسهیلات قرض الحسنه مسکن روستایی،احداث و ایجاد پل های ارتباطی، ادامه کمک نمودن بسته های آموزشی تحصیلی از جمله تصمیماتی سفر یک روزه فرماندار دنا به همراه بخشدار پاتاوه، رئیس اداره آموزش و پرورش عشایراستان،مدیران دستگاههای خدمات رسان به مناطق شبلیز بوده است.