بازدید معاون عمرانی استاندار و شهردار یاسوج از پارک جنگلی این شهر/نستهن مقدم:این پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد+تصاویر
بازدید معاون عمرانی استاندار و شهردار یاسوج از پارک جنگلی این شهر/نستهن مقدم:این پروژه در هفته دولت به بهره برداری می رسد+تصاویر
در حاشیه این بازدید شهردار یاسوج با تشریح روند اجرایی این پروژه گفت:به منظور ايجاد زیرساخت و توسعه فضای سبز این پروژه در فاز اول از سال 1397 شروع به کار کرد.

فریاد جنوب_معاون عمرانی استاندار و شهردار یاسوج امروز با حضور در پارک جنگلی این شهر از پروژه تفریحی این پارک و روند اجرایی آن بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج دوشنبه 9تیر فیلی معاون هماهنگی عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نستهن مقدم شهردار یاسوج از پروژه تفریحی شهرداری در این پارک و مراحل انجام ان دیدن کردند.

گفته می شود اعتبار این طرح از محل تملک دارایی های استان تامین خواهد شد و فیلی معاون هماهنگی عمرانی استاندار خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.

در حاشیه این بازدید شهردار یاسوج با تشریح روند اجرایی این پروژه گفت:به منظور ایجاد زیرساخت و توسعه فضای سبز این پروژه در فاز اول از سال 1397 توسط معاونت عمران و امور زیر بنایی شهرداری شروع به کار کرد.

وی در خصوص خدمات ارائه شده در فاز اول این پروژه به پیشرفت مخزن آب به متراژ 1000متر مکعب،ایجاد روشنایی به متراژ 35هکتار و اجرای لوله گذاری و 3000متر طول تاسیسات آبرسانی اشاره کرد.

مقدم در ادامه گفت: در فاز دوم پروژه که از بهمن ماه 98در دستور کار شهرداری قرار گرفته نیز اجرای لوله گذاری و تأسیسات آب رسانی برق رسانی به متراژ 5000 متر طول، روشنایی به متراژ 35هکتار و اجرای خط انتقال گاز به طول 1/5کیلومتر از جمله اقدامات شهرداری یاسوج در این پارک است.

شهردار یاسوج در پایان از تکمیل این پروژه با هزینه معادل 70/000/000/000 ریال و بهره برداری در(شهریور۹۹) هفته دولت خبر داد.