بازدید معاون فرماندار شهرستان لنده از بازار این شهرستان/ایجادبازاری منظم ومنصفانه نیازمند همراهی مردم است
بازدید معاون فرماندار شهرستان لنده از بازار این شهرستان/ایجادبازاری منظم ومنصفانه نیازمند همراهی مردم است

به گزارش فریادجنوب،معاون فرماندار شهرستان لنده دراولین روز کاری خود به همراه نماینده اداره صنعت معدن وتجارت، جهاد کشاورزی و تعزیرات از بازار این شهرستان بازدید کردند. علی محمد دوستی گفت: یکی از مهم ترین وظایفی که بر عهده داریم کنترل وضعیت موجودی تامین کالای اساسی در بازار، میزان افزایش قیمت ها و جلوگیری از […]

به گزارش فریادجنوب،معاون فرماندار شهرستان لنده دراولین روز کاری خود به همراه نماینده اداره صنعت معدن وتجارت، جهاد کشاورزی و تعزیرات از بازار این شهرستان بازدید کردند.

علی محمد دوستی گفت: یکی از مهم ترین وظایفی که بر عهده داریم کنترل وضعیت موجودی تامین کالای اساسی در بازار، میزان افزایش قیمت ها و جلوگیری از گران فروشی است.

وی افزود: اینگونه بازدیدها نقطه قوتی برای کنترل بازار می باشد که به صورت مداوم با همراهی دستگاههای اجرایی مرتبط با برنامه ای جامع دقیق و منظم هفتگی از کلیه اصناف و کسبه شهرستان اعم از شهر و روستا بازدید خواهدشد.

معاون فرماندار شهرستان لنده عنوان کرد: بازدید سرزده از بازار باهمراهی دستگاه های اجرایی مربوطه وتهیه برنامه کاری منظم ودقیق به صورت هفتگی به منظور نظم بخشیدن به وضعیت بازار وایجاد بازاری منصفانه ومنظم را در دستور کار خود با همراهی مردم قرار خواهیم داد.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب