بازدید نظارتی مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد از تاسیسات گردشگری بویراحمد
بازدید نظارتی مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد از تاسیسات گردشگری بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بهمراه معاون گردشگری این اداره کل صبح امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ از تاسیسات گردشگری بویراحمد بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی با اشاره به […]

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بهمراه معاون گردشگری این اداره کل صبح امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ از تاسیسات گردشگری بویراحمد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی با اشاره به مصوبات ستاد استانی کرونا برای مقابله با شیوع بیماری کرونا گفت: بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا فعالیت در تمام مکان های گردشگری ممنوع است.

صفایی اظهار کرد: در بازدید امروز هتل ها، هتل آپارتمان ها، رستوران های سنتی و باغات آبشار یاسوج مورد نظارت قرار گرفت که خوشبختانه وضعیت خوبی از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشاهده شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در تمام ورودی و خروجی شهرهای استان گشت های نظارتی برای کنترل شیوع بیماری کرونا مستقر است.
بازدید نظارتی مدیرکل میراث فرهنگی استان از تاسیسات گردشگری بویراحمد
وی افزود: پنج تیم نظارت بر مکان های گردشگری نظیر هتل ها، هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های بومگردی در استان تشکیل شده و تا پایان بیماری کرونا در سطح استان فعالیت دارند.